13 lutego 2013


Wystarczy jedno słowo żeby popłyneły łzy…?a  potem brakuje tysiąca słów żeby pojawił się uśmiech.. 

Nie po to zrywam kartki z kalendarza, by zrozumieć, że nie znajdę dnia, gdy będziemy razem.  

Czasem myśli mogą być kolorowe, chociaż nad głowami ciągnie się szare niebo.  

- już 10 minut a on nie odpisał…
- dobry sms wymaga czasu .
  
Nie było dnia, w którym nie myślałabym, co by było gdyby.

myślę, że nasza relacja wejdzie na wyższy szczebel, na wyższy level, crazy love forever. 

Jeśli wbije mu widelec w oko, to będę miała kłopoty?

Miłość spytała przyjaźń: – Po co Ty istniejesz, skoro ja już jestem?
Przyjaźń odpowiedziała: – Istnieję po to by zostawiać uśmiech tam gdzie Ty zostawiasz łzy..
zostań zostań zostań , tak na zawsze . 

`. Dobrze, że istnieją emotikony, bo niektórzy ludzie by milczeli ..
  
wyjeżdżam. spakowałam już do głowy każdą myśl o Tobie.

Czasami mam ochotę iść w cholerę, ale nie wiem którędy.

po śmierci chciałabym obejrzeć film z mojego życia.

przyrzeknij że nie spóźnisz się o całe życie.

miałam zły dzień,miesiąc,życie, cholera jasna.

nie obiecuj mi nieba, po prostu mnie tam zabierz <3

 Zawsze się wydaje, że w innym miejscu będzie lepiej

czasem jedyne, co zostaje do powiedzenia to: kurwa mać.

zawinę Cię w papierek i będziesz jak cukierek. 

pokonywaliśmy razem góry, a potknęliśmy się o kamień.

bo niewykorzystane szanse bolą znacznie bardziej niż popełnione błędy.

 Wtedy było pięknie. Czułam, że dzięki Tobie mogę wszystko.
Teraz ? Jest tak źle, że nawet zaczynam wierzyć w koniec świata ..

I nawet jesli bedzie mi cholernie zle to na pytanie „co tam u ciebie?” odpowiem że radzę sobie swietnie;(

Kocham twoje czekoladowe oczy i malinowe usta.

Co by się stało gdyby się nie stało to co się stało…?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz