30 maja 2013

Dziękuję że was mam,i mogę na was liczyć ♥




I trzeba być prawdziwym przyjacielem, żeby przyjść i przesiedzieć z kimś całe popołudnie tylko po to, żeby nie czuł się samotny.
 


Życie bez przyjaźni jest niczym.
 


Kocham to uczucie, gdy patrzę w oczy przyjaciółki i od razu wiem o co jej chodzi.
 


Jest ktoś.. kto nie zdenerwuje cię telefonem o 3 rano, ktoś kogo możesz słuchać godzinami, ktoś kto cię kocha, mimo że nie jest twoim partnerem ani twoją rodziną. To bez tej osoby nie wyobrażasz sobie życia, gdyby nie ona nie wiesz jakby wyglądał teraz twój świat. O kim właśnie pomyślałeś? Tak-to jest przyjaciel.
 


Nieważne jak byłoby źle, nieważne jak bardzo popękane byłoby moje serce. Wiem, że są takie osoby, dzięki którym na moim czarnym niebie znów wyjdzie słońce, a na mojej twarzy zamieszka uśmiech.
 


Mimo tylu kłótni. Mimo tylu sprzeczności. Mimo tylu niepotrzebnych słów. Mimo wszystko- Ty jesteś nadal. Dziękuje.
 


Dziękuję Bogu za tych wszystkich, na których można liczyć.
 


Bo przyjaźń jest jak powietrze. nie zniknie bez powodu, a dla mnie jest wszystkim. nie przekreślę przyjaciela z powodu paru sprzeczek, bo przyjaciel to ktoś komu ufam. i mogę ufać.
 


To prawdziwi przyjaciele, stoją tam, gdzie zawsze stali.
 


Nawet gdybyś dał człowiekowi wszystkie wspaniałości świata, nic mu nie pomoże, jeśli nie ma przyjaciela, któremu mógłby o tym powiedzieć.
 


Bo przyjaciele zawsze są warci więcej.
 



I dzisiaj jest właśnie ten dzień w którym doceniam wartość przyjaźni a miłość po prostu omijam.
 


W dniu dzisiejszym dziękuję Bogu, za Przyjaciół, których mam.




Jesteś warta tyle samo co twoi przyjaciele. W takim razie jestem bezcenna.
 


Prawdziwy przyjaciel jest kimś, kto przychodzi, gdy cały świat odchodzi.
 


Uwielbiam ich za śmianie się na całe miasto i zwalanie kto ma najgłupszy śmiech, za te wszystkie przypały i za to, że zawsze są ze mną, w tych złych i jak i dobrych momentach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz