17 listopada 2013


Łączy nas tylko kilka spotkań, kilka miłych słów i gestów . Także kilkanaście czułych i głębokich spojrzeń w oczy . Tylko tyle, a zdążyłam się do nich tak mocno przyzwyczaić. 


'Liczę na Ciebie, że zostaniesz ze mną 
Kiedy nie jest tu jak w niebie, kiedy robi się ciemno.'


Daje słowo oddałbym wszystko żeby dziś być gdzieś z Tobą.


On dotykał palcami jej włosów, ona poczuła, ze dotyka ja miłość.


Spójrz prawdzie w oczy i przyznaj w końcu, że nie jesteś tą samą osobą, którą byłaś rok temu. 


Tak nagle się poznali. Tak przypadkowo. 
Przez przypadek porozmawiali trochę dłużej i dłużej. 
Tak nagle stali się dla siebie najważniejszymi ludźmi na świecie. 
Zupełnie przez przypadek.


Ten kto pierwszy wyciągnie rękę po kłótni wcale nie jest stracony, on po prostu nie chce stracić. 


Brakuje tylko jednej osoby, a czujemy się tak, jakby nie było całego świata wokół nas. 


"Wszystko jest już niczym."


Pierwsza zależność , jaka powinna zniknąć z tego świata , a mianowicie to , że zbyt często jesteśmy nikim dla tych , którzy są dla nas wszystkim .


cóż patrząc na definicje miłość w wikipedii stwierdzam iż Cię kocham.


Nie mów nic wystarczy, że jesteś tu i na mnie patrzysz.


Ja wcale za Tobą nie tęsknie,tylko coś po prostu sprawia,że ciągle o Tobie myśle.


Nie wierzę w brak czasu. Zawsze jest czas na ten krótki błysk, na ten znak: jesteś dla mnie ważna. 


Nauczmy się cieszyć tym co mamy, bo jeszcze nie wiemy co przyjdzie nam stracić. 


'Mówili nie raz: "Nie wierz w romantyczne baśnie" 
Lecz my naprawdę czuliśmy, że mamy szansę.' 


W pewnym momencie możesz spotkać kogoś, kto będzie dla Ciebie doskonały, w najmniejszych molekułach zaprojektowany by być Twoim największym skarbem i źródłem radości. Ta osoba może albo całkowicie Cię uszczęśliwić, albo totalnie zmiażdżyć.


Chciałabym Cię nienawidzić. Chcę Cię nienawidzić. Próbuję Cię nienawidzić. Byłoby o wiele łatwiej, gdybym Cię nienawidziła. Czasami myślę, że Cię nienawidzę, a potem Cię spotykam i...


Nienawidzę słów "inni mają gorzej", bo każdy, choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata. 


"I dobrze wiem najlepsza terapia to spowiedź,
więc to co siedzi we mnie chcę opowiedzieć Tobie."


"czuję się tak jakbym nigdy nie istniała, i nic sie nie stało a ty nigdy nie przyszedłeś."


najlepszym prezentem byłaby świadomość , że myślisz o mnie czasem .



I gdybym nie miał kilku cech o których wiem , pewnie podszedłbym do ciebie w ten smutny szary dzień . Czułem że czujesz to co ja może się mylę , czułem tak gdy spojrzeniami spotkaliśmy się przez chwilę ./ pezet


To przykre. Przecież żyjemy dopiero chwilę, a już chcemy, by nas nie było. 


Mówisz "nikt mnie nie kocha". A tak naprawdę masz na myśli tą konkretną osobę. 


Każdy dzień jest dobry by zacząć żyć życiem o jakim zawsze marzyliśmy. 


A kiedy raz kogoś pokochasz... chyba kochasz go już na zawsze. 


'A, cały świat mi leży u stóp, jeden krok wstecz, dwa w przód 
Jeden cel, ale wiele dróg, za krótki dzień i za mało snu.' 


Każdy ma takie chwile, że w duszy deszcz pada. | grammatik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz