20 listopada 2013


 

Zrań mnie prawdą, ale nigdy nie pocieszaj mnie kłamstwem .


"Gdy przestanie bić mi serce, funkcjonować mózg. Przykryj dłonią moje zdjęcie, poczujesz życia puls. Zapragniesz mnie z powrotem, łzy spadną na ziemie. Zdusisz w sobie ból, wiesz znam to pragnienie."


Dla Ciebie potrafię się uśmiechać nawet gdy jest źle.

Widzisz jak to jest, próbujesz kogoś kochać, a przepłacasz za to bólem i łzami.


Ja nie żałuję żadnej chwili i wiem , że te najgorsze nauczyły mnie najwięcej.


Inni kochają nas za coś, czego sami o sobie nie wiemy.


Musisz iść wbrew przeciwnościom tego świata, idź nawet jak nie masz już do kogo wracać.


Tak naprawdę w życiu nie ma nic cenniejszego niż radość w oczach osoby na której Ci zależy.


Zanim kogoś zranisz, stań na jego miejscu poczuj jak to bardzo boli. 


Każdy z nas posiada takie wspomnienia na myśl o których mogą zaszklić się źrenice ..


Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o przyczynę smutku, stara się go zwalczyć.



Niewiele ludzi dostaje to, czego pragnie i niewielu zasługuje na to, co dostaje.



Czasem lepiej stracić kogoś na zawsze , niż ciągle spotykać , wiedząc , że to koniec .



Najgorsze jest to, że on o mnie nie myśli, a ja nie mogę go zapomnieć.



Jesteśmy jak książki. Większość ludzi widzi tylko naszą okładkę, mniejszość czyta wstęp, wielu wierzy tylko krytykom, nieliczni poznają naszą treść.


To nie jest tak, że chcemy przestać kogoś kochać. Właściwie to tak chce rozum, ale nie nasze serce.


wiesz po co są problemy? żeby zdać sobie sprawę, jak bardzo nam na czymś zależy.


Jeśli chcesz osiągnąć sukces wykreśl ze swojego słownika pojecie niemożliwe.


"Daj mi miłość jak nigdy przedtem 
Ponieważ ostatnio pragnę jej jeszcze bardziej 
Minęło trochę czasu, a ja wciąż czuję to samo 
Może powinienem pozwolić Ci odjeść..." 


Najlepszym sposobem za zagłuszenie wszystkiego co przeszkadza lub denerwuje jest muzyka.


Wiem, że czasami bywa źle, ale zapamiętaj jedno po każdej ciemnej nocy przychodzi jasny dzień. Więc nieważne, jak jest, wypnij klatę, trzymaj głowę w górze i poradź sobie z tym.


Na sercu kamień, z ust cisza. Znów się nie znamy i mijamy wśród pytań.


Zakończenie pewnych rozdziałów w życiu bywa czasem bolesne.



Najbardziej odczujesz bark drugiej osoby, kiedy siedząc obok niej zrozumiesz, ze nigdy nie będzie Twoja.


I przychodzi taki moment, kiedy w końcu odpuszczasz.



Gdybym miała zabić to uczucie, musiałabym zabić siebie, więc żyjmy tak jakbyśmy się nigdy nie poznali.



I trzeba być wielkim przyjacielem żeby przyjść i przesiedzieć z kimś całe popołudnie tylko po to, żeby nie czuł się samotny.


Musiała pogodzić się z tym, ze jedyne co mógł jej podarować to sekundowa wymiana spojrzeń.


Nigdy nie walcz o przyjaźń. O prawdziwą nie trzeba, a o fałszywą nie warto.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz