01 maja 2014



Jakaś część mnie zawsze będzie chciała, żebyś wrócił.



"Kiedy budzisz się obok niej i chcesz oddychać."



Nie musi być łatwo, chcę tylko żeby było warto.



Najgorszą rzeczą nie jest bycie samotnym, tylko bycie zapomnianym przez kogoś, o kim ty nie potrafisz zapomnieć.



Czy chciałaś kiedyś zadać komuś pytanie, ale nie zrobiłaś tego, bo w głębi serca wiedziałaś, że nie jesteś w stanie znieść odpowiedzi?



Nie ma nic gorszego, niż kochać kogoś, kto wciąż będzie Cię rozczarowywał.



Znajdź sobie kogoś, kto będzie dumny, że Ciebie ma.



Boli mnie moja naiwność względem Ciebie.



Najgorsza jest bezsilność, ta cholerna bezsilność, która spływa po policzkach.



Gdy komuś naprawdę zależy to nie pozwala odejść osobie, która wiele dla niego znaczy. Nie jest co do niej obojętny, tęskni, żałuje, walczy. 



Celem nie jest bycie lepszym od kogoś innego, lecz bycie lepszym od tego, kim samemu było się wcześniej.



Za często daję oparcie innym, którego sama nie mam.



"To nic, nie płacz, nic się nie dzieje, to nic, to nic, pamiętaj o pozytywnym myśleniu, nie rób tego, nie pozwól mu żeby zawładnął twoją głową, niech bierze w całości te moje ciało kiedy chcę, nie dotykaj mojej głowy, moich myśli, uczuć, boże zostaw, niedawno prawie wszystko poukładałam, nie rób mi tego, proszę Cię, zostaw"



Jedyną osobą od której chce być lepsza, to osoba która byłam wczoraj.



Czasami potrzebujemy trochę samotności, oddechu, aby nabrać do wszystkiego dystansu.



Czasami nadchodzi taka chwila, kiedy siadasz i zdajesz sobie sprawę, że wszystko co było dla Ciebie najważniejsze, właśnie teraz straciło jakikolwiek sens.



Ludzi cierpiących po stracie kogoś bliskiego w żaden sposób nie można pocieszyć. Oni po prostu muszą to przecierpieć. 



Płaczesz nad utratą przyjaciela? Prawdziwych przyjaciół się nie opłakuje, oni są. Odchodzą tylko Ci, którzy nie potrafią nimi być. 



Byłeś powodem dla którego oddychałam,teraz dusisz mnie.



Wiesz co najbardziej boli ? Gdy idziesz w te same miejsca,bez tych samych ludzi.



Czas nie leczy ran. Czas pomaga nas przerodzić smutek w tęsknotę.



1 komentarz: