09 lipca 2017

" Niektóre rzeczy przeżyć trzeba, ważne co się w konsekwencji wybiera " 



" Wszystko można zacząć od nowa, jutro jest zawsze świeże i wolne od błędów "



" Tak małe miasto a tak łatwo się zgubić,na tylu osobach się przejechałem, że takiego przebiegu brak u tirówy "



Nigdy nie daj sobie wmówić że nie warto!



"prostuj swe ścieżki, uwierz w marzenia, to Ty zmieniasz życie a nie życie Cię zmienia " 



"Człowiek się uczy a tych samych błędach ciągle,grunt żeby progres i nie oddać dupy za forsę "



"Tak pod koniec dnia trzeba odnaleźć kogoś do drużyny świat kontra ja, świat kontra my i wiesz o czym mówię, trzeba znaleźć kogoś kto Cię tak rozumie " 



' gdybym wierzył w siebie tak jak oni we mnie, byłbym martwy' 



'to stan chwilowy,by wyrzucić troski z głowy. Musisz być czujny do bity gotowym' 



"Gubię się w labiryncie życia średnio raz na dobę'



"Wypijmy za błędy - do dna,za życia zakręty - do dna,kolejny następny do rana,za momenty w pamięci do dna! " 



"Nie ma chwil do stracenia w grze o marzenia i swój kawałek nieba " 



"Ucieknijmy razem na parę chwil, żebym poczuł że do życia znowu nabrałem sił "



"Z fartem idź, bo droga prosta, obawy odstaw, niepowodzenia zostaw" 



"Presja otoczenia, każdy chce wiećej, ciężej jest zachować czyste intencje, widać ilu ma brudne ręce "



"Twoje oczy najpiękniejsze w nich widzę świat, mój wyśniony jedyny, bez syfu i wad "



"Nienawidzę ludzi za każde kłamstwo które musiałem połknąć żeby teraz nim rzygać "



"Co masz to doceniaj, bo może być tu gorzej a może będzie lepiej z czasem sam się dowiesz "



"Co zepsułem to naprawiam,nie że to czasowa nazwa, jakaś krótka zmiana czy co, ciężka praca to podstawa, to grunt "



" Chcę Ci mówić coś ważnego, brzmi to infantylnie jednak relacje między nami są jak widać silne, dobrze wiem że nie mogłem tutaj wybrać innej " 



"Gdy na nią patrzysz to czujesz się jakbyś miał wszystko, chcesz byle była blisko "



"Nie mam już czego szukać skoro znam to wszystko, zawidli mnie koledzy,przyjaciele w sumie każda bliskość " 



"I czas umyka,czas to zycie więc chętnie ten czas pożyczę "



"Za nami tyle błędów,że nie ma już złego przed nami "



Odkąd tutaj jesteś, wszystko ma znaczenie. 



"Lubię gdy siedzimy i pijemy razem whiskey,lubię gdy mi mówisz że dla ciebie jestem wszystkim, w sumie ty dla mnie też "



"Za Ciebie kochanie, jesteś na pierwszym miejscu" 



"Czasem spotyka się takich ludzi,których uwielbia się za wszystko,mimo, pomimo i wbrew. "



"dzięki tobie skumałem że ten brzydki świat jest piękny, i nie liczy się tutaj nic tylko momenty." 



"Z każdej strony ktoś od Ciebie wymaga, masz ambicje konkretne to i sobie narzucasz swój standard, lecz jak spytasz czy bym chciał się zamienić, nigdy w życiu! mimo tych nacisków i presji "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz