10 października 2012


Może i zbyt mądra nie jestem i geniuszem nie będe. Ale napewno wiem jak sie nie zeszmacić

Już wtedy Twoje oczy mówiły "nie jestem dla ciebie".

Z chęcią bym Ci wyjebała blachę, ale boję się tej tony pudru opadającej z Twojej twarzy. Bo byłoby to coś na miarę burzy pustynnej, Mała.

Jeśli ktoś jest dla Ciebie ważny, to na zawsze taki pozostanie. Nieważne ile bólu Ci przynosi.

Kochajmy ludzi, bo tak szybko...pieprzy im się w głowach.

Silna dziewczyna to taka, która może płakać przed snem i obudzić się rano z uśmiechem na twarzy.

Jeżeli masz cały czas się wtrącać i niszczyć moje życie to najlepiej po prostu zniknij ...

Dam Ci radę na przyszłość . Nie zaczynaj czegoś , czego nie jesteś w stanie skończyć . Nie zaczynaj czegoś do czego jeszcze nie dorosłeś.

Uwielbiam obserwować cię na przerwach w szkole , ale jeszcze bardziej to jak udajesz , że tego nie widzisz.

Już zapomniałam jakie to uczucie, gdy odzywałeś się codziennie.

Nie musisz wracać. Przestałam już czekać aż sobie o mnie przypomnisz.

Przepraszam, że nie umiałam znaleźć odpowiednich słów, aby ci o wszystkim powiedzieć.

Przy nim jestem najlepszą wersją samej siebie.

- Tęsknisz za nim? - Oczywiście. Każdego dnia. Był moim najlepszym przyjacielem.

Jeśli tylko zechcesz być mój, bądź pewny, że nigdy nie pozwolę Ci odejść

Jebać przeszłość, dbać o teraźniejszość.

-Bałaś się o mnie? - Nie kurwa, wrzaski i płacz to moje hobby!

Czasami od życia dostaję takiego kopa, że mam już czasami dosyć...

Tak Ci zależało. tak bardzo , że teraz już nie potrafisz powiedzieć ' cześć '.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz