08 października 2012

Opisy


I trzeba żyć kurwa, przed nami jeszcze tyle dni.

Nie rób nie potrzebnej nadziei jak nie wiesz czy Ci zależy.

W sercu mam miłość, w kieszeni pustkę, w głowie burdel . / Onar

A ty co możesz powiedzieć, skoro dawno wyszło na jaw, kto ciągle udawał, no a kto się kurwa starał. / B.R.O.

Jedna miłość to coś więcej, niż cokolwiek. / Diox

Bo wspomnienia cały czas w sercu żyją. / Onar

Nie chciała od niego nic, prócz bycia przy nim. Ten naćpany kretyn, nigdy tego nie rozkminił. e / Sobota

I szczerze żałuje, że tak wyszło między nami.. Kiedy myślę o tym, zawsze oczy zachodzą mi łzami. / Chada.

Jak spotkasz ich pozdrów i spytaj jak żyją, bo łączyło nas więcej niż przyjaźń i piwo. To smutne, zabiła ich ulica i miłość. I przez to nic już nie będzie jak było. Mieliśmy błękitne oczy i nikt nas nie kochał, oprócz nas samych, kurwa nikt nas nie kochał, to smutne i jeśli jeszcze kiedyś ich spotkasz pozdrów ich proszę i powiedz, że szkoda mi ich. / Bonson

Jeśli zamarzłby ocean musisz wiedzieć byłbym pierwszą osobą, która przez niego pobiegnie do Ciebie. / Baku

leżałam rozłożona z jego siostrą na kanapie oglądając serial , siedział na fotelu wkurzony grzebiąc coś w laptopie . - ona przyszła do mnie , nie do ciebie . spadaj do nauki . - powiedział do niej . - daj jej spokój , co się czepiasz . - stanęłam w jej obronie . wziął ją za nogi próbując zwalić z kanapy . po nieudanej próbie rzucił się na nas, zwaliłyśmy go z łóżka i wracając do laptopa marudził coś pod nosem. - o sms z bramki. - krzyknęła jego siostra marszcząc brwi. 'tu Filip, stoję pod twoim domem jeśli ci zależy - wyjdź. ' przeczytała i zrywając się pobiegła na zewnątrz a ten dumny skoczył na mnie, dusząc mnie ramionami. - ty wysłałeś tego smsa? - zapytałam. - tak,teraz się wydało że jej się podoba. - uśmiechnął się dumny z siebie. - ale ty jesteś tępy. jak mógł napisać z bramki jak podobno stoi pod domem? - zaśmiałam się. - nieważne, ważne że poszła i mam Cię tylko dla siebie. - pocałował mnie ciesząc się jak dziecko. / grozisz_mi_xd

Jeśli pokocham Cię jak rap, będziesz najszczęśliwszym typem na świecie. 

Raz łapię chwile te słodziutkie choć krótkie, innym razem te bezpowrotne i ulotne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz