07 października 2012

opisy


pozwól mi zaistnieć w Twoim grafiku ważnych spraw .

i ten sentyment do tych pojebanych spraw, do tych chorych ludzi.

przyjaźń? kiedy na 'spierdalaj' ona dalej idzie za Tobą, bo wie, że masz problem .

miejmy odwagę próbować . może to akurat miłość .

Prawdziwy przyjaciel nie obraża się, kiedy wyzywasz go od debili i lezbijek. Uśmiecha się i obrzuca Cię jeszcze gorszym wyzwiskiem. 

Dopóki walczysz, nie przegrywasz. Dopóki wierzysz w siebie, nie jesteś najgorszy. Dopóki chcesz, możesz osiągać.

Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.

Otaczaj się ludźmi, którzy potrafią dostrzec to, czego nie widać na pierwszy rzut oka.

Gdybym zapamiętywała z lekcji tyle ile pamiętam o Tobie, to byłabym kurwa, geniuszem..

Najpiękniejsza rzecz na świecie to znaczyć dla kogoś wszystko. <3

Chłopaku! Jeśli chcesz mi zaimponować traktuj mnie z szacunkiem, a nie bluzgasz na prawo i lewo.

Potykam się o słowa, które chcę powiedzieć.

Na progu nowego życia.

Siedziała na korytarzu wśród kumpli z klasy. Nagle dostała sms'a . " pięknie dziś wyglądasz " . Odpisała " kto ty? " Po chwili doszła odpowiedź " spójrz przed siebie ... " siedział na ławce i uśmiechał się słodko .. 

myślisz , że dzięki alkoholowi albo fajkom jesteś jakaś dorosła ? nie nie jesteś . podniecanie się tym ile to nie wypiłaś albo odpalanie papierosa nie dodaje Ci dorosłości . wręcz odwrotnie .

Oni widzieli w Nim skurwiela - Ja czułego człowieka. Oni widzieli Jego cyniczne spojrzenie i wredny półuśmiech - Ja widziałam smutek w oczach, i lekką nadzieję w uśmiechu. Oni widzieli inaczej - Oni Go nie znali.

Pisk opon nie robi na mnie wrażenia, w przeciwieństwie do cichego odgłosu buziaka w szyję .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz