09 października 2012

Opisy


Jest taki moment, w którym zaczynasz widzieć trochę inne rzeczy, trochę więcej

pozdro dla tych którzy mnie znają a chcą mnie zniszczyć , niech wiedzą że udało im się mnie wkurwić..

bo tylko przy tobie potrafię naprawdę być sobą . 

Czemu zawsze ktoś na początku wydaję się być fajny a gdy się go już bliżej pozna okazuję się być skończonym gnojem -.-

Znasz to uczucie kiedy patrzysz na osobę która wiesz że cie kocha i zrobiłaby dla ciebie wszystko ? taa ja też nie

Myślisz że najgorsze jest to gdy chłopak się nie stara chociaż zależy ? , a wręcz przeciwnie najgorsze jest to gdy chłopak się stara a gdy już zdobędzie przestaje mu zależeć .

Bo przyjaciel to tak jakby twoje odbicie nie koniecznie na zewnątrz ale na pewno w środku . 

Źeby zniżyć się do twojego poziomu musiałabym wykopać 10 metrowy dół , wskoczyć do niego i jeszcze klęknąć .

Bo tak szczerze to ludzie pocieszając cię i mówiąc że będzie dobrze tak naprawde mają na myśli laska masz przejebane .

pozostało cieszyć się z chwil które kiedyś dawały tyle szczęścia .

Wspominasz to co było, unosisz się w powietrzu. Chciałbyś cofnąć czas, po to by dzisiaj nic nie czuć.

Spójrz dookoła widzisz? jak wszystko się kończy zanim się na dobrze zacznie..?

,,Jest tak samo, może tylko trochę smutno I nie mówisz dobranoc, i nie mogę przez to usnąć..."

tamtego dnia nie myślałam o konsekwencjach. nawet nie przyszło mi do głowy, że będę musiała o tym wszystkim kiedyś zapomnieć.

Po co szukać miłości skoro mamy do wyboru tyle alkoholu!

Przestanę być już tą grzeczną ułożoną dziewczynką stanę się lepiej podłą suką przecież własnie taką mnie malujecie..

Wsłuchaj się w rytm swojego serca, które z każdym oddechem próbuje ci coś powiedzieć.

Kiedyś może zrozumiesz jak trudno jest wstać i walczyć od nowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz