05 października 2012

Opisy


Są słowa, których nie trzeba wypowiadać

Rzeczywistość jest jedyną przeszkodą do szczęścia.

 Usta zamykają się wtedy, gdy mają do powiedzenia coś ważnego.

Za słowem 'nieważne' kryją się rzeczy najważniejsze...

Bo los stawia nam w życiu różnych ludzi. Jedną z nich tylko na chwile innych na zawsze...

Jest ryzyko, że kiedyś nie uwierzę Ci nawet w głupie: 'dzień dobry'.

Więc jeśli wolisz ją, to mnie zostaw w spokoju, nie zaczepiaj, nie rób nadziei, po prostu idź, bo mnie to nie bawi .

Uwielbiam, jak robisz z siebie idiotę tylko po to, bym się uśmiechnęła.

pragnienie bycia kimś innym, to marnowanie osoby, którą się jest.

Prawdziwe szczęście- gdy widzisz spadającą gwiazdę i o nic nie prosisz .

Cienka linia między miłością, a nienawiścią.

Zabiłeś mnie marzeniami, zabijasz mnie nadzieją.

zerwanie z nałogiem jest proste, gorsze jest uczucie braku tej przyjemności której dawał nam owy nałóg.

Przykro mi. Ja nie jestem nią i nigdy nie będę, nawet jeśli nie wiadomo jak bardzo byś tego pragnął, rozumiesz?

Oczarował nie tylko spojrzeniem, lecz uśmiechem, którego tak niewiele miała na co dzień .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz