01 października 2012

Opisy :3



Słów na usta nie ciśnie się zbyt wiele, co mam powiedzieć naprawdę nie wiem.
 
W życiu nie ma takiej chwili, abyśmy nie mieli wszystkiego, co potrzebne, aby czuć się szczęśliwymi. Jeśli jesteś nieszczęśliwy, to dlatego, że cały czas myślisz raczej o tym, czego nie masz, zamiast koncentrować się na tym, co masz w danej chwili.
 
Nikt nie spodziewał się że nasza mała królewna z klasy ma takie ciekawe życie towarzyskie. I potrafi ostro wyzywać znajomych.
 
Tak to właśnie czujesz po rozstaniu, szczególnie jeżeli to nie ty podjąłeś tą decyzję, tylko twoja druga połówka.
 
Nie zawsze jest to łatwe, ale jakoś nasza miłość pozostaje mocna.
 
Jeśli mogę uczynić cię szczęśliwą, to jestem tym właściwym.
 
Smutne piosenki są zarezerwowane dla zakochanych.
 
O uczuciach nie powinno się mówić. Uczucia powinny przemawiać przez czyny.
 
Jednak zmieniam zdanie. Nie boje się ciemności, boje się mojej wyobraźni.
 
Tyle chciałam napisać. Tyle myśli przelało się przez moją głowę, tyle spostrzeżeń, a kończy się na niczym.
 
Czasami ludzie po prostu muszą wypłakać wszystkie łzy, by zrobić miejsce dla dużego uśmiechu, który inaczej się nie zmieści.
 
Najbardziej docenia się ludzi w chwilach, gdy zdajemy sobie sprawę, że możemy ich stracić na zawsze.
 
Wartości, którymi się obecnie kierujemy w życiu, budowaliśmy od dzieciństwa.
 
O centymetr za blisko, abyśmy się rozdzielili.
 
Jesteś wprost proporcjonalny do mnie i odwrotnie proporcjonalny do moich paranoi.
 
Pójdę tylko tam, gdzie poprowadzi moje serce.
 
Uważnie śledziła każdego jego spojrzenie, skupiające się na wszystkim dookoła oprócz niej.
 
On - sens wstawania rano bo może będzie w autobusie.
 
Czasami przerwy są potrzebne, wtedy zdajemy sobie sprawę czy dana osoba jest nam potrzebna i czy tak na prawdę za nią tęsknimy.
 
Przez otwarty obraz lustra do marzeń w zamkniętej fantazji.
 
No dobra. Obiecuję, że więcej nie zaprzeczę, że go kocham, tylko niech to się w końcu ułoży.
 
I jakby kogoś za mało.
 
Jeśli uwierzyłeś w to, że będzie mi lepiej bez Ciebie, to nigdy mnie dobrze nie znałeś.
 
Przyjaciel to taka osoba, że na jej widok z chęcią wyciągasz słuchawki z uszu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz