30 września 2012

Opisy :3


Przytulił się do niej tylko raz, a ona zakochała się w tym uścisku.

Dziś oddalibyśmy wszystko, by móc znów żyć beztrosko.

Może warto byłoby zapomnieć?

Dać komuś wolność i sprawić, by nie chciał odejść.

Mówiłam już, że nienawidzę fałszywych ludzi?

Czemu skrywam wciąż przed Tobą to, co pragnę Ci wykrzyczeć?

Siedzę, Myślę, Czekam, tęsknie

Wybieramy drogę, a i tak patrzymy za siebie.

Nigdy nie zapomnę, bo ciągle wspominam.

Spakować się, wyjść, uciec jak najdalej. Zacząć wszystko od nowa, od samego początku, bez problemów, bez kłopotów.

"Cześć." Tym słowem wszystko się zaczyna i wszystko się kończy.

Nie pozwól, by martwiło cię coś dłużej niż 3 sekundy!

Tylko zdjęcia dają niezliczoną ilość wspomnień.

Nie pokłóciliśmy się, raczej zrezygnowaliśmy z siebie.

Jeśli nie wiesz czego chcesz, prawdopodobnie masz to, czego potrzebujesz.

Zapomniałeś. To nic. Będę pamiętała za nas oboje.

Małe porażki dają nam wielki powód do bólu, a nie potrafimy nawet posłuchać rozumu.

Ty dałeś mi wiarę, że te słowa mają wartość, a ja dopiero teraz przyjrzałam się Twoim kartom.

Zakochałam się niewłaściwie, zaangażowałam zbyt wcześnie i prędko straciłam.

Przestań pierdolić teorie, że mam ciągle dawać radę. Słyszę to kurwa codziennie.

Wszystkich pocieszała, wszystkim rozwiązywała problemy, tylko jakoś sobie nigdy nie potrafiła pomóc.

Może właśnie dlatego nie uwierzę w miłość, bo już nigdy nie wróci to co raz się skończyło.

Każdy za czymś tęskni.

Obudziłam się o 3 nad ranem. Przytuliłam mocno poduszkę i rozpłakałam się bez powodu.

Nie możesz teraz odejść, mój świat jest zbyt pijany i gdy się obudzę, nie będziesz niczym więcej poza luką w pamięci.

Chodź, chodź do mnie, pokaże Ci jak kochać, pokaże Ci, kim jesteś.

1 komentarz: