29 września 2012

Opisy


Szczęśliwy nie jest ten kto ma wszystko, szczęśliwy jest ten, kto potrafi docenić to co ma !

I odkąd moje oczy spotykały się z Twoimi jest inaczej. Nie wiem jak to jest, ale nie mogę spojrzeć w żadne inne.

Mieli bardzo prosty plan: być razem do końca życia. Plan, co do którego wszyscy z ich kręgu zgodziliby się, że jest jak najbardziej realny. Byli najlepszymi przyjaciółmi, kochankami i bratnimi duszami i wszyscy uważali, że bycie razem jest ich przeznaczeniem.

Cierpienie rodzi się wtedy, kiedy oczekujemy, że inni będą nas kochać tak jak sobie to wymyśliliśmy, a nie tak jak powinna objawiać się miłość.

 Założyć słuchawki, włączyć ulubioną muzykę i rozmyślać nad sensem swojego życia izolując się od otoczenia.

Życie jest suką,ponieważ gdyby było dziwką było by łatwe.

W życiu jak w tańcu każdy ruch ma znaczenie .

Jeśli jesteś bliską mi osobą, i jeśli mam Cię w sercu - pamiętaj : nie dam Ci zginąć. nie pozwolę na to byś upadł na dno. nigdy nie zostawię Cię samego. choćbym miała stoczyć się z Tobą - nie pozwolę Ci nigdy, być zrobił to sam.

Rozkochał ją w sobie, potem grał, jak tylko chciał. Ona naiwna czekała, bo tak bardzo go kochała.

Jadłam żelki, więc wiem jak jest w niebie, dziwko.

Mówi się, że niektórzy ludzie są inni. Oni po prostu są sobą w czasie, gdy normalni udają kogoś zupełnie innego niż są.

-Chciałabym być czereśnią.
-Dlaczego czereśnią?
-Bo powiedziałeś kiedyś że kochasz czereśnie ;*

`Zabieraj swoje zabawki i wynocha z mojej piaskownicy .

Jeszcze dotkliwiej niż jego odejście dobijało ją okrucieństwo jego milczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz