28 września 2012

Opisy


Koniec końcem, zawsze po burzy wychodzi słońce.

Zamiast bliskości - rozmowa przez telefon. zamiast spacerów - długie godziny spędzone przed ekranem komputera. zamiast pocałunków emotikonki.

Jak byłam mała marzyłam o księciu z bajki. Dziś marzę o tobie, mimo że do królewicza ci daleko.

Powinno istnieć jeszcze jedno przykazanie . NIgdy nie opuszczaj tych , którzy cię kochają .

I gotowa byłabym kupić GrubSonowi bukiet róż, za wszystkie piosenki jakie ma, które tak bardzo pomagają mi w życiu.

A jak sie życie zjebało to gdzie się składa reklamacje ?

Ciekawe, czy kiedykolwiek na moje 'kocham cię', zaczęło mu bić szybciej serce.

Nie obiecuj mi słońca, gdy wiesz, że zawsze będzie padał deszcz.

Coraz częściej odnoszę wrażenie,że życie cholernie ze mnie drwi.

Nie będę walczyć o uczucia.Jeśli ich nie masz,żegnam.

Bo im piękniejsza była miłość, tym dłuższe będzie cierpienie, kiedy ta miłość się skończy.

Silna dziewczyna to taka która może płakać przed snem i obudzić się rano z uśmiechem na twarzy.

Dwulicowym ręki nie podaje więc nie licz na to że z Tobą będę rozmawiać.

Każdy błysk w Jego oczach wywoływał u niej gęsią skórkę. Jego spojrzenie hipnotyzowało, a ton Jego głosu był niczym ulubiona piosenka, którą chciała nagrać na płytę i odtwarzać bez końca.

Od rapu piękniejsza jest tylko cisza.

To, co stanowi o uwodzicielskim talencie mężczyzny, to nie jego uroda, ale zdolność przekonania kobiety, by czuła się przy nim piękna.

Nie ma nic gorszego niż zawieść się na człowieku, wobec którego miałeś największe oczekiwania.

Nie pragnę ciągłych sms'ów czy opisów na gg o miłości. Pragnę i chcę byś był.

Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz