23 września 2012

Opisy :33


żyjmy chwilą , powtórek w życiu nie ma.


Kocham go. W znaczeniu dosłownym, przenośnym i chuj wie jeszcze jakim.


w jednej chwili życie potrafi przeminąć z wiatrem.


Kocham.To powinno Ci wystarczyć.


Chciałabym by z miłością było tak jak z siatkówką – gdy ktoś krzyczy ,,moja’’ reszta się odsuwa…


To uczucie, gdy chcesz mieć całkowicie wyjebane, ale jednαk Ci zależy.


Bruno Mars miał Grenade i Tiao Cruz miał Dynamite, więc obaj rzucali nimi w Katy Perry, która eksplodowała jak Firework. huk był tak głośny, że Black Eyed Peas zapomnieli The Time, podczas gdy Rihanna miała zaniki pamięci i biegała mówiąc What's My Name. Eminem spojrzał wokoło i rzekł I'm Not Afraid, to Willow Smith zaczął Whip Her Hair, z wystraszonymi Far East Movement, którzy zaczęli latać jak G6. Nelly potem obudził się i westchnął, ze to tylko Just A Dream.


Mówią, że miłość jest jak chemia. To już wiem dlaczego nie rozumiem miłości.


`W ostatnim czasie poznałam ludzi, których powinnam poznać znacznie wcześniej


Czy kiedyś moje życie będzie aż tak zajebiste jak w simsach ?


Zna ktoś przepis na życie? Bo chyba coś spieprzyłam . ; c


Pamiętaj wybaczyć to nie znaczy zapomnieć.


Czasami jedno słowo może zmienić całe życie.


Nigdy nie paliłam. Jednak teraz nie było wyjścia. Wzięłam papierosa i wyszłam na balkon. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że dym jak na złość przybierał kształt złamanego serca.


nie jest tak łatwo wyjść z czyjegoś życia, spakować wszystkie wspomnienia i zapomnieć.


Drodzy mężczyźni. Puknąć możecie się w czoło, przelecieć możecie się samolotem, posunąć możecie krzesło, a bzykać może pszczoła.


czasem boję się , że ktoś inny zauważy to jak słodkie są twoje dołeczki w policzkach . albo dostrzeże twoje mega śliczne patrzałki . albo wiesz ? że zobaczy jak śmiesznie się uśmiechasz gdy słyszysz swoją ulubioną piosenkę . boję się po prostu , że ktoś może odkryć w tobie to , co ja odkryłam . że ktoś może widzieć w tobie tego ideała , w którym ja się zakochałam . po prostu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz