25 września 2012


Ludzie mówią, że bardzo się zmieniłam. Prawda jest taka, że dorosłam.Przestałam pozwalać ludziom mną dyrygować. Nauczyłam się, że nie zawsze można być szczęśliwym. Zaakceptowałam rzeczywistość... 

Mamy siebie nawzajem żeby oprzeć się tej drodze przed nami To szczęśliwe zakończenie jest początkiem naszych marzeń

Marzę o Paryżu, gorącej czekoladzie, gwieździstej nocy i ewentualnie o mężczyźnie, ale takim prawdziwym - bez fałszu, zatajeń i nieporozumień.

jeśli go kochasz, powiedz mu to. jeśli ją kochasz, okaż jej to.

" Nie myślałem, że cokolwiek może być lepsze, niż seks... dopóki nie zacząłem grać na gitarze."

Tak właśnie robią młodzi ludzie. Ciągle na coś czekają. Wydaje im się, że życie jeszcze się nie zaczęło. Że zacznie się za tydzień, za miesiąc, ale jeszcze nie teraz. A potem nagle człowiek robi się za stary i wtedy zadaje się sobie pytanie, czym było całe to czekanie. Ale wtedy jest już za późno.

Możesz zobaczyć, to czego inni nie widzą Wystarczy, że uniesiesz wzrok ponad horyzont!

Każdy przeszedł przez coś, co go cholernie zmieniło.

Cenie ludzi za szczerość, a nie szczere intencje.

Tworzymy jedność w odbicia lustrze oboje marząc o wspólnym jutrze.

Tylko muzyka trzyma mnie przy życiu

Żyć tak, by przeżyć naprawdę każdy dzień, każdą chwilę, przeżyć to wszystko w sobie, a nie obok siebie.

Naj­wspa­nial­szym ba­gażem, który można przy­wieźć z wa­kac­ji jest ten pełen niez­wykłych wspomnień...

36 i 6 stopni celsjusza,70% wody i dusza 5 litrów krwi, jedno serce ją tłoczy i jeden ty by to wszystko zjednoczyć.

Na świecie są dwa rodzaje ludzi - tacy, którzy mnie lubią i tacy, którzy mogą iść do diabła.

Zawsze najtrudniej jest ruszyć, potem utrzymać prędkość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz