26 września 2012

Opissy ;33

Bo zazwyczaj opisy które dodajemy są o tym co czujemy prawda?
Opisy które ustawiamy na Gadu, 
Opisy które dodajemy na swoje blogi,
Opisy które widnieją przy zdjęciach każdej z nas na Facebooku,
Opisy które wypisujemy wszędzie gdzie się da 
Opisują to co czujemy, 
i czasem są kierowane do pewnej grupy osób, 
a czasem do tej jednej, ważnej osoby
 i czasem też bardzo pragniemy
 aby ta właśnie osoba lub grupa osób zobaczyła go. 
Bo może akurat skapną się że chodzi o nich.
  Bo może zapytają o co chodzi, a może się domyślą? 
Może któregoś dnia,którejś z nas, dzięki temu jednemu opisowi zmieni się całe życie? 
No może.
 

 czego nie zabrania prawo, zabrania wstyd.


Co u mnie? Po staremu. Nadal jesteś najważniejszym chłopakiem w moim życiu.  


Ja i problemy jak jedno ciało.


Każdego wieczora siadała na parapecie ślepo wpatrując się w niebo.
 Bo jak jest się samotnym,
 widok księżyca wyłaniającego się zza chmur kocha się najbardziej.


 Ludzie żałują wykrzyczanych słów, ja żałuję tych niewypowiedzianych. 


 Teraz stoję tu i krzyczę, bo dopadła mnie samotność. 
Nie wiesz o czym mówię?
 O smutnym wzroku wbitym w okno.


  Jak brzmi Twój głos kiedy mówisz o czymś, co ma dla Ciebie ogromne znaczenie?


 Sam się znajdzie powód, by zwątpić czy to sie opłaca, 
znajdziemy powód by odchodzić i sto powodów żeby wracać


  Masz dobre wyczucie czasu. 
Zawsze wiesz, w którym momencie spieprzyć mi życie.


 Jebałabym. 


Poproszę Ciebie w bitej śmietanie i z wisienką na ustach.


 Niektórych ludzi nie można zatrzymać, przychodzą tylko żeby odejść. 


 zawsze jest jakiś wybór, tylko czasami ludzie podejmują złą decyzje


 Jesteś bandażem na moje rany. Czasami zbyt mocno uciskasz.


 Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić
  
 
Szczera jestem, uprzejma czasem. 
 
 
 Każdy z nas dźwiga jakiś garb, każdy zrobił kiedyś jakieś rzeczy, które chciałby cofnąć. Ale większość ludzi nie obnosi się z tym i nie robi wszystkiego, 
żeby z tego powodu spieprzyć swoje obecne życie.
 
 Chociaż raz postaw się w mojej sytuacji, a potem opowiedz jak było.


 Wszystko dobre co tuczące i nie moralne. 


  wiesz, co to są plotki. toksyczne odpady małych miast


 Niby cwaniak, a jak przytuli to nie puści.

 To jest właśnie nasze zajęcie. 
Siedzimy i rozmawiamy o innych ludziach. 
 Dowiadujemy się, co się dzieje w ich życiu,
 dzielimy się opiniami, dyskutujemy, czy mają rację, czy nie,
i jeśli trzeba, rozwiązujemy ich problemy w zaciszu naszych domów. 
Oczywiście nikt nigdy się do tego nie przyzna, ale wszyscy to robimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz