23 września 2012

Opisy


każde spotkanie z Nim jest jak bajka najpiękniejsza, jak sen, z którego nigdy nie chcę się obudzić. jak marzenie, którego czekam spelnienia, każde spojrzenie czaruje mnie tak bardzo, że czuję dreszczyk szczęścia. hipnotyzuje mą duszę, każdy Jego pocałunek, słodszy niż miód, sprawia mnie najszczęśliwszą kobietą. jest mym księciem, rozpalającym me serce do czerwoności. jest po prostu całym moim światem.

Czas przecież nigdy nie zawraca..

nie pytaj ' CO JEST ' - i tak nie ogarniesz .

Kochanie, prawda o życiu jest smutna, nikt nie jest w stanie przewidzieć jutra.

Kochać to również odejść, kiedy jest się już niepotrzebnym..

chodź. wróć. bądź.

lubię takie pi.ep.rz.one, drobne rzeczy, jak trzymanie za rękę i szczery uśmiech.

Mimo , że patrzymy na to samo to i tak widzimy to inaczej .

- Zabrakło mi odwagi by przyznać się do uczuć..
- I co teraz.?
- Teraz jest już za późno...
- Przecież jeszcze masz szansę podejść i ...
- ...i przywitać się z jego nową sympatią.

Bezpieczniej jest pozostać w sferze marzeń, niż ryzykować popełnienie błędu.

Cześć. Jesteś niezwykle uroczy. Mogę usiąść obok i przez moment patrzeć w Twoje oczy?

Nie dziś. Może jutro, a może za tydzień. Jak jest Ci zbyt gorąco - poczekamy na Zimę.

Po prostu ze mną bądź, nie zawiodę, obiecuję.

to dziwne - nie mieć kogoś, a bać się go stracić

blisko Ciebie, rozumiesz?

skonfliskował mi Pan serce.

zapamiętaj dobre chwile, one mogą już nie wrócić

Bo Czasem mam ochote stanąć przed Toba , uderzyc Cie w twarz i odejsc bez lzy w oku





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz