02 stycznia 2013

Opisy

Nasze życie to wciąż tylko spotkania i rozstania.

Mimo, że bardzo kocham swoje życie, to czasem przez ludzi, którzy mnie otaczają mam ochotę z nim skończyć.

Wszystko ma swój koniec, ale nie wszystko sie zapomina.

Tęsknie, choć nie mówie o tym głośno, kocham, lecz nie daje tego po sobie poznać.

Siedze w wannie i wyznaje pralce co tak naprawdę czuję.

Wiem co to smutek, rozpacz, pragnienie, wiem co to znaczy kochać i wierzyć w spełnienie.

Zastanów się ile ludzi właśnie traci życie, a Ty nienawidzisz swojego.

Chcę pić, szaleć, zapomnieć i wszystko mieć gdzieś.

Zawsze jest coś, czego nie powinno być.

Przyjaźnie zawiązane są cenniejsze niż diament.

Są tacy ludzie, takie zdarzenia i takie słowa, o których nigdy nie zapomnisz.


Jak tam po Sylwestrze? Ja dostałam gorączki i męczy mnie kaszel na szczęście mam ferie, bo gdybym ich nie miała musiałabym chodzić do szkoły :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz