30 grudnia 2012

Opisy

A gdyby tak cofnąć czas i znaleźć gdzieś w przeszłości nas?

Jeśli się do Ciebie uśmiechnę, to przytulisz mnie- tak mocno?

Strzeżcie się łazienek, gdzie nikt nie pisze po ścianach.

A jutro znów będziesz chciał wszystko naprawić...

Miłość to sekunda szczęścia, a miesiące bólu.

Zawsze, gdy znajdę klucz do szczęścia, jakiś dupek musi mi wymienić zamki.

Idąc mokrymi ulicami, mieszałam zimny deszcz z ciepłymi łzami.

-Znasz szczęście?
-No z widzenia...

Bo ktoś sprawia, że ten uśmiech się pojawia.

Złap na język płatek śniegu i pokaż mi jak smakuje.

To takie żałosne, że nie mogę zasnąć tylko dla tego, że powiedziałeś mi "cześć".

Każda minuta, każda chwila, zdarza się tylko raz.

Są tacy ludzie, takie zdarzenia i takie słowa, o których nigdy nie zapomnisz.

                                                                       

2 komentarze:

  1. To takie żałosne, że nie mogę zasnąć tylko dla tego, że powiedziałeś mi "cześć".

    Fajny , fajny .

    OdpowiedzUsuń