10 października 2013

Dla innych jesteś zwykłem człowiekiem, którego mija się na ulicy. Dla mnie jesteś miłością, radością, całym moim światem i nadzieją na lepsze jutro. 

Mężczyźni zawsze kochają za coś. Za urodę, charakter, błysk w oczach. a kobiety kochają po prostu, bezinteresownie.

Nikt nie jest warty Twoich łez, a ten, który jest ich wart, nigdy Cię do ich nie doprowadzi.

Nie przywiązuj się do ludzi. Oni odchodzą. Zawsze tak robią.

Nie jest łatwo codziennie patrzeć na Twoją twarz, kiedy serce mówi 'powiedz, że kochasz'. Wiem, że ma racje. Powinnam to wyznać, lecz strach dominuje nade mną. Nie chcę Cię stracić, ponieważ znaczysz dla mnie wiele. Proszę zostań ze mną, pomimo tego, że nic nie wiesz. 

Tamten dzień oszukał moją wyobraźnię.

Nie mam planu na kolejne dwa oddechy.

Zacznij żyć jak chcesz, nie jak większość. 

Tak na prawdę, to połowa świata mi go przypomina. 

To że wspominam o nim coraz rzadziej nie znaczy, że o nim zapomniałam. On nadal jest w moim sercu, zawsze tam będzie.

Od kiedy Cię znam , moje oczy wyglądają zupełnie inaczej .

niekiedy , za mało odwagi , żeby nacisnąć Enter.

 jak Ci na kimś zależy to wypadałoby powalczyć.

To takie głupie uczucie, krztusić się łzami z bólu, gdy obok siebie masz swoje największe marzenie

Paradoksalne, że przez te przyjemne wspomnienia cierpimy najbardziej.

Kątem oka spoglądała na niego, pilnowała go wzrokiem, jednocześnie udając obojętną.

Kiedy go widzę, świat staje do góry nogami, kolana miękną, a głos ginie gdzieś w gardle.

Tęsknota najbardziej doskwiera kiedy widzimy to za czym tęsknimy.

Uśmiechałeś się i wtedy miałam już całkowitą pewność, że my to tak na poważnie i tak na zawsze.

tak będziemy mówić, że zaczekamy, które z nas pierwsze napisze, podejrzewać, że się narzucamy, brać i odkładać telefony, aż niedługo naprawdę będzie za późno.

3 komentarze: