08 października 2013

W tej chwi­li nie wierzę ab­so­lut­nie w nic i nie mam żad­nej nadziei. 


Pamiętam dokładnie Twój wyraz twarzy i przygasający odcień blasku oczu, kiedy szedłeś wyczerpany w moją stronę szurając przy tym butami .


Lu­bię gdy od­wra­casz się udając, że szu­kasz ko­goś w tłumie, a pat­rzysz na mnie.


tak wiele rzeczy powinnam Ci powiedzieć . wyliczyć , ile to razy o Tobie śniłam i ile razy nie mogłam przez Ciebie zasnąć .


Mieć nadzieje to... ocze­kiwać w ciem­ności na pro­mień światła i nie za­mykać oczu - choć nic się nie widzi - z rozpaczy. 


Naj­gor­szą ucie­czką od praw­dzi­wego uczu­cia jest ucie­czka w in­ne, wmówione sa­memu sobie.


Gdy w przy­jaźni je­dynym co was różni jest płeć - bądźcie czuj­ni, bo miłość już was obserwuje. 


Le­piej być nie­szczęśliwą sa­mot­nie, niż nie­szczęśliwą z kimś innym. 


Praw­dzi­wy przy­jaciel to dob­ry złodziej, który zaw­sze sta­ra się uk­raść nasze prob­le­my i smutki. 


Dla większości ludzi prob­lem miłości tkwi prze­de wszys­tkim w tym, żeby być kocha­nym, a nie w tym, by kochać, by umieć kochać. 


Kochać ko­goś, to znaczy widzieć cud niewi­doczny dla innych. 


Najdłuższe roz­sta­nie, po którym się żyje jak­by ser­ce pękło i nic się nie stało. 


Po roz­sta­niach człowiek marzy o diecie, która po­wodu­je mniej­szy ciężar serca. 


Dziś świat wy­maga od nas więcej, niż to było w planach. 


Co za wspaniały bal, jak pięknie nam w tańcu. Tylko Ty i ja, namiętnie tak, choć zabawa na krańcu. Wokół dybie na nas zgraja przebierańców, przecież nie może złapać nas, jedynie nie można zasnąć. Tak wspaniały bal i mimo że nie tańczysz już ja zostanę tu do rana nim opadnie kurz, ta sama karawana róż porwała nas ostatnio i tylko zdrada i nóż - zresztą wszystko na darmo. Tak pryska czar, harmonia, iskra i żar i wita ten bal, ściągnijmy maski już, przyznaj, choć nie bili dwunastej to opustoszała izba, nie ma nas w niej też, momentalnie dźwięk szklanek budzi mnie nad ranem, gdy łabędzi śpiew wstaje, wybacz mi kochanie. ~ Buka


Dziś przytulę Cię tylko po to, by zaraz odejść. Te uczucia nietrwałe i dlatego tak cenne. Tylko szkoda, że nasze serca nie są wymienne. ~ Chada


Na­wet naj­piękniej­sze słowa, nie zastąpią bliskości. 


Jeśli kocha to nie cze­ka, lecz wychodzi na przeciw. 


-Tęsknisz?
-Tyl­ko gdy oddycham. 


Ja się nie przyz­wyczaiłam - ja się zakochałam


Nie szu­kaj ukocha­nej oso­by w kimś innym. 


Można kochać i nic nie mówić. 


W ręku szlug telefon w drugiej. I napisałbym do Ciebie ale jakoś brakuje słów. Zadzwoniłbym do Ciebie ale wiem że tego nie chcesz. Wybełkotał że Cię kocham tu jest źle i serio tęsknie. ~ Bonson.


Trochę się zmieniło, ale jestem ciągle sobą, mimo wielu lat dalej tą samą osobą, zrozumiałam parę rzeczy i potrafię przegrywać, troszkę się zmieniło i wiem że to widać.


Ile razy oferowaliśmy naszą miłość komuś, kto na to nie zasługuje. Ile razy spotykaliśmy się z obojętnością i odrzuceniem, ale warto szukać i nigdy nie rezygnować z miłości, która sprawia, że żyjemy.


Kiedy czujesz jak smutek wypełnia twe serce przypomnij sobie słowa świętego, że: jeden promień słońca wystarczy, by rozproszyć mrok, nadzieja jest jak promień słońca.


Przyjaciel, to ktoś kto zna piosenkę, która gra w Twoim sercu i gotów jest Ci ją zaśpiewać, kiedy sam zapomnisz słowa.


Chcę przy Tobie być w każdą noc i w każdy dzień .


Całe moje życie w Twojej osobie się streszcza.


pogadajmy o tym, co dla nas ważne.


Znaczysz dla mnie mniej więcej tyle co wszystko..


Weź powietrze w płuca, odstaw zawiść, nienawiść zostaw na istotne sprawy .


Ale dziś znów mam tysiąc wspomnień. i tylko jedną twarz przed oczami.

1 komentarz: