19 października 2012

Opisy


  - Jestem szczęśliwa. Nigdy w całym swoim życiu nie czułam się tak dobrze. A ty?
- Ja? Przytula ją do siebie. Ja czuję się znakomicie.
- Tak, że mógłbyś dotknąć palcem nieba?
- Nie, nie tak.
- Jak to, nie tak?
- O wiele wyżej. Co najmniej trzy metry ponad niebem.

Tamten nie może jej kochać tak jak on, nie może jej wielbić w taki sposób, nie jest w stanie dostrzec jej wdzięcznych ruchów ani tych szczególnych znaczków na jej twarzy. Jakby to tylko jemu było dane widzieć prawdziwy kolor jej oczu i poznawać smak jej pocałunków.

"Są tylko dwa dni o których nie myślę nigdy: wczoraj i jutro" 

 W grunŹcie rzeczy życie jest piękne właśnie dlatego, bo nie zależy wyłącznie od Ciebie.

Najpiękniejszy dzień to ten, którego jeszcze nie przeżyliśmy.

 Słaby wątpi przed podjęciem decyzji; silny dopiero potem.

 Kochaliśmy się pieprząc

Czekam na kogoś, kto sprawi, że poczuję się jakbym była byłą 3 metry nad niebem 

"Kiepskie miejsce na śmierć, ale z drugiej strony, jakie miejsce jest dobre, by umierać?"

Jestem podróżnikiem, podróżuję po dźwiękach, wszędzie słyszę je, szukam ich, to mnie napędza.

 Więc wiesz, idę tam, gdzie miasto nie daje zasnąć nam.

 jak chciałaś zabłysnąć, to trzeba było włożyć palec do kontaktu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz