20 października 2012

Opisy


wiesz, chciałabym żeby coś w moim życiu było na pewno, np. Ty.

pisz do mnie, pisz, bo nawet nie wiesz jak wtedy dzień nabiera barw.

nie musisz nic robić żeby mnie zranić. obojętność wystarczy

Życie jest jak włosy. Zawsze się układa, ale nie zawsze tak jak chcemy.

To był zły krok, to była droga bez przejścia.

i chciałabym mieć dziś już pod nogami pewny grunt. i żyć z Tobą, być przy Tobie.

Usiadła na brzegu piaskownicy i pijąc tanie wino prosto z butelki, oszukiwała samą siebie, że wcale jej nie zależy.

Gdzie to szczęście? kolejny raz zadaje to pytanie. Może jest gdzieś, ale już na pewno nie jest dla mnie.

Jestem jakaś taka obojętna na wszystko i wszystkich.

Miłość jest kombinacją podziwu, szacunku i namiętności.

dzisiaj nie spotkamy się już wcale. nawet przypadkiem.

Tutaj miłość jest życiem, śmiercią brak miłości.

Czasem watro powalczyć o to szczęście.

Oczywiście, że jestem egoistą. Wszyscy nimi jesteśmy. Tacy się rodzimy. Reszta rodzi się z sumieniem.

Nie mówię, że to logiczne, mówię że to ludzkie.

Tutaj miłość jest życiem, śmiercią brak miłości.

Więcej mi nie przychodź, mam już tego dosyć. Poważnie, z mojego życia możesz się wynosić.

Staje po raz ostatni, licząc na lepsze jutro z nadzieją, że zobaczę się w kolorach patrząc w lustro. Wstaje po to, by jutro znowu, bezsilnie kucnąć, kucam, by wstawać, wstaje, by stawiać czoła smutkom.

To, co jest między nami wypełnia całą przestrzeń.

Kilometry problemów, sto powodów, by odejść. Znalazłem jeden, dla którego chcę żyć - mówię o tobie.

Mówią, że więcej warta jest chwila, że dla niej warto żyć chociaż mija. Ta chwila tak zaciska pętle, że aż boli szyja.

Im mocniej pragniesz zapomnieć, tym bardziej pamiętasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz