29 października 2013

należę do tych, które potrafią i mogą wszystko, jeśli tylko chcą.

Powiem, że zaczynam nowy rozdział w życiu. Brzmi lepiej, niż przyznanie się, że po prostu uciekam przed starym.

Kiedy siedzę w nocy na parapecie, wiele myśli przychodzi mi do głowy. Tysiące pomysłów, których i tak nigdy nie wcielę w życie i ta ogromna ilość uczuć, która nigdy mojego serca nie opuści.

Jedno spojrzenie wystarcza, by wiedzieć, w czyje oczy pragnie się spoglądać przez resztę życia.





lubię o Tobie myśleć.
Szeptanie do gwiazd jest absurdalne i nijak nie spełnia życzeń, ale jest w tym coś magicznego, co wspiera człowieka na duchu i daje mu nadzieję.

łączyło nas jednak coś innego, coś niezwykłego.

w Twoich oczach jest coś, co należy do mnie.

Jesteś całym moim światem, najwspanialszą osobą. Moim oddechem, moimi myślami, moim calym sercem. Jesteś wszystkim co dobre i najlepsze.

czasem tracisz nawet więcej niż wszystko.

Przyjaźń jest jak słońce , czasami coś ją przysłoni , ale nigdy nie zgaśnie.

jest takich 7 dni w tygodniu, gdzie nic mi się nie układa.

nie jestem idealna. a moje życie polega na czekaniu na osobę, która tą ‚nieidealność’ zaakceptuje.

I chce żebyś poczuł i pragnął jak ja.Nie pozwól mi odejść gdy bardzo,tak bardzo Cię chce.

Kocham Cię przecholernie mocno.

Nie rób sobie krzywdy? przez rzeczy na które nie masz wpływu.~ Słoń 

Sprawiasz, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. To takie banalne.Banalny uśmiech,banalne słowa, banalne gesty, które dają niebanalną radość.

Gdybyś tylko wiedział co się dzieje we mnie . Nie uwierzyłbyś.

Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.

Bądźmy sobą. Bądźmy nieidealni. Bądźmy razem.

Pamiętam każde pożegnanie, tą tęsknotę i codzienne czekanie, ekscytacje na Twój widok.

Kiedy Cię nie ma, nie ma trochę mnie.

Dzięki Tobie rozpoczęłam coś nowego.


kocham Go zbyt mocno, by przestać.


widzę w Twoich oczach to czego nie mówisz.


nawet nie wiesz, jak wiele chciałabym Ci powiedzieć.


tak silne uczucie nie znika w jednej chwili, nie rozwiewa się w ciągu jednego dnia, nie umiera tak nagle, bo to by oznaczało, że właściwie nigdy nie istniało.


trzymaj mnie mocno, przytul i nigdy nie pozwól mi odejść


jestem ciekawa, co on o mnie mówi, co myśli i co czuje.


bo przecież każdy z nas zasługuje na szczeście.


Nie musimy się nigdzie spieszyć, po prostu przyjdź i powiedz, że Ci zależy.


ja tylko zdążyłam już pokochać wszystkie jego wady i zakochać się w jego każdej niedoskonałości.


Chyba to prawda, że żeby było dobrze, najpierw musi być cholernie źle.


Nie wiem, jak on to robi, ale samym byciem przy mnie sprawia, że wszystkie problemy znikają, nagle przestają mieć znaczenie.


Twój prawie niedostrzegalny uśmiech, przyprawia mnie o szybsze bicie serca. To, jak patrzysz mi w oczy przypomina mi całą definicję słowa ‚szczęście’, która tylko dzięki Twojej obecności przybrała zupełnie nowe znaczenie. Nieudolne próby przetrwania bez Ciebie potwierdzają tylko tezę, że mój puls jest wyczuwalny tylko kiedy trzymasz mnie za rękę. Jesteś wszystkim, jeszcze nie wiem, czy wiesz.



Jedna sekunda zmieniła milion następnych.


tylko on potrafi narysować mi uśmiech zwykłym ‚siema’


Nie żałuję tego co było. Żałuję, że tak nie jest.


jedno marzenie na tysiące haustów powietrza, tylko przy nim czuła się najlepsza.


Nie patrz wstecz, bo przeszłości nie zmienisz.


Zmieniło się moje podejście, ale nie uczucia.


są takie piosenki, przy których zamykasz oczy, uśmiechasz się, albo do oczu podchodzą łzy. każdy moment życia kojarzy nam się z jakąś nutą. na dobrą sprawę, mógłby to być niezły soundtrack pod nasz życiorys.


wciąż pamiętam każde wyszeptane słowo.


Jest takie imię, które noszą setki osób. Ale mi kojarzyć się będzie zawsze tylko z jedną.


Myślę, że zdajesz sobie sprawę, że Twój widok cieszy mnie najbardziej.


Nie rezygnuje się z ludzi, których się kocha.


nawet nie wiesz jak bardzo jesteś dla mnie wszystkim.


bo najtrudniej jest skończyć, zapomnieć i zacząć od nowa. koniec często jest nagły, zapominanie może trwać całe życie, a nowego początku może po prostu nie być.


sto powodów, by uciec i milion, by nie wrócić.


Życie to hazard, dzisiaj masz wszystko, jutro nie masz nic. Dzisiaj kochasz to życie, jutro nie chce Ci się żyć.


nie poddawaj się. nie przestawaj w siebie wierzyć, bo zawsze będzie ktoś, kto będzie cię cholernie kochał dla kogo będziesz wszystkim.



po prostu mnie zaakceptuj taką jaką jestem.


Nocą najlepiej się wspomina, najlepiej się rozmawia.


i ten wzrok. patrzył na mnie jakby.. jakby mnie kochał.


na błędach uczymy się tylko wtedy, kiedy zaczynają boleć.


kiedyś ktoś w końcu doceni cię tylko za to, że jesteś.


trudno jest przyznać, że się kogoś potrzebuje.


aż pewnego dnia powiem sobie skromnie – wszystko czego chciałam dzisiaj już należy do mnie.


Ty może nie wiesz, lubię jak się śmiejesz.


chciałabym aby wiedział, że każdego dnia tęsknie tylko za nim.


przyjaźń? to chyba na czymś polega.


będę na Ciebie czekać , nawet całe moje życie.



nie mam pojęcia co będzie dalej i kto zostanie, gdy wszystkich wokół zabraknie.



Zabierz ode mnie wszystkie złe wspomnienia, pozwól mi się w tobie zakochać, naucz mnie ponownie ufać, pokaż mi, że jestem wszystkim.




tęsknię. tak bardzo potrzebuję teraz, żebyś po prostu był obok.





i teraz jak ktoś by zapytał mnie co to ideał , powiedziałbym , że to Ty.





ciche przepraszam błądzące gdzieś pomiędzy ich zmarzniętymi ciałami.




Tak , jestem tą cholerną egoistką , ale potrzebuje Cię





Czasami zastanawiam się co teraz robisz, gdzie jesteś, o czym myślisz. Czasami, chciałabym żebyś także za mną tęsknił. Czasami… Tak jakoś ostatnio dziwnie często.





Czasami wybaczamy krzywdy, czasami nigdy, czasami chcielibyśmy lecz zostają blizny.



Jeśli mogłabym zatrzymać czas to zrobiłabym to w momencie kiedy patrzymy sobie w oczy.



Być może powiedziałam coś, co było złe.



bo on ma coś magicznego – ten jedyny i niepowtarzalny uśmiech , który tak bardzo kocham.



róbmy coś spontanicznego , bez przemyśleń , by mieć wspomnienia , których nigdy nie zapomnimy.


To prawda, że chcę więcej niż mam, po raz kolejny chcę Ciebie.



tak, tęsknię. tak, w chuj mocno.



Nie oczekuję od Ciebie zbyt wiele, po prostu chcę żebyś był.




Gdy zobaczyłam, że napisałeś to serce biło mi o milion razy szybciej.



I każdego wieczoru szepczę po cichu ‚ kocham Cię ‚ z nadzieją, że usłyszę ‚ ja Ciebie też ‚




Potrzebuję znaku, że coś się zmieni. Potrzebuję powodu, żeby iść dalej.



To przykre, że los potrafi zniszczyć wszystko to, w co tak głęboko wierzyliśmy .

Jesteś tym, do którego sentyment zostanie na zawsze.



Przegrajmy wszystko i przestańmy istnieć.




szaleję na jego punkcie, nic na to nie poradzę.



Chcę Cię mieć sam na sam. Niepotrzebny mi tłum.




Jeśli zapytasz co u mnie – odpowiem, że wszystko w porządku, nie moja wina, że nie umiesz odczytać ironii z oczu.



nie patrz na innych, bo to nie oni decydują o twoim życiu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz