31 października 2013


To nie jest takie proste, zapominać o ludziach. ~ Jopel


w kazdym razie mamy do siebie jakas slabosc, to jest wazne.


Odchodzenie jest proste. To cała reszta okazuje się trudna.


Nasze życie to gromadzenie wspomnień. Ostatecznie tylko one nam pozostają.


Nienawidzę momentu kiedy nagle, całkowicie bez zapowiedzi robi mi się panicznie przykro. Gdy w jednej sekundzie dopada mnie ta chłodna rzeczywistość.


Kiedyś, ktoś spojrzy na Ciebie, jakbyś była najlepszą rzeczą na świecie.


"Pamiętam kiedy jeszcze inny tu był ten powietrza zapach
i brak mi czasu, który nadal prędko spieprza w latach."~Bonson


Jeśli ktoś jest dla Ciebie ważny, to na zawsze taki pozostanie. Nie ważne ile bólu Ci przynosi.


Może będziesz potrzebował impulsu żeby zrozumieć. nasza młodość to czas w którym popełniamy błędy po to, by się na nich uczyć. Dowiadujesz się, że słowa potrafią zadawać większe i bardziej bolesne rany od ostrza. Są zdania, których nie da się zapomnieć i są wspólnie spędzone chwile, ulotne. Są wspomnienia, sytuacje i zdarzenia które wciąż bolą. Przeszłość zawsze będzie miała wpływ na to co tu i teraz, na to co kiedyś. Może będziesz potrzebował wyjazdu, żeby nauczyć się samodzielności, zaradności i odkryć  w sobie odwagę o której nie wiedziałeś. Może któraś z kłótni pomoże Ci się zmienić, mam nadzieję. Może jeśli się zmienisz, unikniesz tego czego najbardziej się boisz.



"dzisiaj znamy się gorzej bowiem musieliśmy dojrzeć
i mijamy się na dworze często unikając spojrzeń
i myślę o niej ciągle, choć byliśmy niepoważni
i brak mi jej najmocniej lecz to wymysł wyobraźni jest."


Ideałami będziemy później, teraz po prostu bądźmy prawdziwi.


Niezauważalnie wyrastamy z wieku, kiedy mówimy ‚takie będzie moje życie’ i zaczynamy mówić ‚takie życie’


“Przykryj mnie szeptem na koniec dnia i powiedz, że też tęsknisz tak jak ja.”


Chciałabym, żeby się udało.


Weź się w garść… Jutro zaświeci to samo słońce.


Żałosne. Jak człowiek potrafi nie dawać sobie rady bez drugiego człowieka.


"Choć szeptałem Ci na ucho jesteś moją kokainą,
miłość to tylko chemia, pomyłka z serotoniną."~Hukos


Lubię wspominać, ale nie lubię tęsknić.


to Ty jesteś tym wszystkim.


kiss me and never never never let me go.


Przypadkowa znajomość czasem potrafi dać nam więcej szczęścia niż ta, na którą czekaliśmy z utęsknieniem.

“Ludzie potrzebują samotności, by uporać się ze zmianami.”


Czuję się taka wiesz, niewystarczająca. Nie wystarczająco piękna, mądra, chuda. Nie wystarczająco wystarczająca.


i nie pozwól, by było mi źle.


To fascynujące, że ludzie z taką łatwością poddają się euforycznemu uczuciu zakochania, by potem najczęściej cierpieć.


‚Po prostu’ to jest dobre słowo. Dawno nie robiłyśmy nic tak po prostu.. Wszystko robi się po coś.


“…można nie spać przez cały tydzień, przepłakać całą noc, stracić głowę z miłości i nikt niczego nie zauważy.”— Janusz Leon Wiśniewski


Któregoś dnia ktoś zostanie Twoim szczęściem. Tak po prostu.


Gdy byłam młodsza mówiłam o tym, że jestem smutna i rzeczywiście, w jakimś sensie taka właśnie jestem. Mam wrażenie, że jestem pozbawiona warstwy ochronnej. Powoduje to, że wszystko bardzo przeżywam. Bardzo dotyka mnie rzeczywistość, bo życie to nie rurki z kremem. Jestem przewrażliwiona, ale to jednak nie oznacza, że te smutne momenty nie są przeplatane chwilami, gdy naprawdę jest cudownie.


Wiesz co najbardziej nas denerwuje? Monotonia. Brak zmian, przygód. Brak możliwości na poczucie smaku wolności, czegoś zupełnie obcego.


Pomyślałam, że fajnie by było gdyby był ktoś jeszcze. Z kimś jest łatwiej .




Żebyś robił mi herbatę bez cukru jak mi zimno i kawę na śniadanie, i całował we włosy po przebudzeniu, i na dobranoc, i pisał głupie wiadomości z dalekich podróży, i zabierał na spacer w sobotnie popołudnie, i czytał książki koło mnie przed snem, i mówił, że boli, że nie wiesz, że przemija, i że nie umiesz, i całował w kinie, i uczył jak się zmienia pas w popołudniowych korkach, i leżał ze mną na słońcu nad wodą, i mnie dotykał, i podziwiał nową sukienkę, i mówił, że beze mnie to bez sensu, i głaskał po policzku, i robił mi zdjęcia, i oglądał ze mną ulubione filmy po raz piętnasty, i śmiał się ze mną, i przytulał kiedy płaczę, bo ja ciągle płaczę, więc przytulaj mnie ciągle, i zabierał na koncerty, i leżał ze mną na ławce w parku, i przynosił mi kwiaty, i nie pozwalał rozpadać się na kawałki, i zabrał mnie nad morze, i tańczył ze mną, i żebyś za mną tęsknił kiedy mnie obok nie ma, i ŻEBYŚ JUŻ WIEDZIAŁ, ŻEBYŚ BYŁ PEWNY


Tyle dla mnie znaczysz. I trudno to pokazać.


napisz coś, cokolwiek. chcę się uśmiechnąć.


Ludzie spotykają się w różnym miejscu i czasie. Mijają, przechodzą. Czasem nic z tego nie wynika. Czasem wynika wszystko.


Kiedy ktoś proponuję Ci herbatę albo kawę zostajesz w jego życiu na dłużej.


Czasem wystarczy chwila, by zapomnieć o całym życiu, czasem nie wystarcza życia, by zapomnieć o jednej chwili.


po prostu bądź.

j e g o słowa krążyły w moich myślach jak trucizna,tłumiąc wszelkie normalne odruchy życia.


mimo wszystko kocham Cię za przeszłość.


Tęsknie ? to miałoby wyrazić jak cholernie mi Cię brakuje ?


zawsze będziesz miał to coś, czego nie ma nikt inny.


życie to spontan, ogarnij i powstań.


Pierwsze zakochanie jest najtrwalsze, najsilniejsze i najpiękniejsze, choć zazwyczaj nieszczęśliwe.


nie mogłam patrzec na Ciebie i równocześnie oddychać.


rozsądek podpowiadał mi, że najlepiej będzie dać sobie spokój z uczuciami.


to co dzisiaj nas przerasta, już jutro będzie niczym.


Sam dobrze wiesz, że o pierwszej miłości sie nie zapomina.


niektóre piosenki, gdy ich słuchamy, samotnie, po prostu bolą. przypominają o przeszłości.


zapomnijmy tak bedzie najlepiej






czasami ludzie muszą wypłakać wszystkie łzy, by zrobić miejsce dla uśmiechu.


Warto było się spotkać , aby dowiedzieć się, że istnieją takie oczy jak Twoje.


Cierpimy, bo czujemy, że dajemy więcej niż otrzymujemy w zamian.


Kiedy tracisz nadzieję, nie dbasz o resztę.



głupia, niedoświadczona, a przede wszystkim naiwna panienka myśląca, że pod zdawkowym słowem „cześć” kryje się afekt miłosny .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz