30 października 2013

"Twoje oczy trochę smutne chyba patrzą prosto w moje."


To, że nie możemy być razem, nie oznacza, że nie będę Cię kochać.


ZAUFANIE – to świadomość, że ktoś może Cię skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, że tego nie zrobi.


Są ludzie, których nie da się przestać kochać. Niezależnie jak bardzo nas skrzywdzili, upokorzyli. I tak ich kochamy i kochać będziemy. Tak już jest ten świat stworzony.


Odpuścić to nie znaczy przestać kochać, tylko przestać walczyć.


Idę przed siebie. Bez planów, bez celu, bez powodu by zostać.


i wzięło mnie dzisiaj na te pieprzone sentymenty . powspominam sobie dawne chwile przez chwile.


patrzył mi prosto w oczy, a serce aż wyło z bólu.


"Nic nie mówisz znów, ja milczę też, ale oboje,mówimy "chyba chcę, lecz wybacz, wiesz, trochę się boję""


Zrobiłabym wszystko żeby przypomnieć mu o sobie.


you said „forever” and i believed in you.


Nie chcę tęsknić za tym czego nie mam.


Chyba już najwyższa pora zapomnieć, ty pójdziesz w swoją stronę, a ja w swoją, i żadne z nas się nie odwróci by zatrzymać drugie.


Co z tego że cię kocham, jak nic zrobić nie mogę?


niepotrzebnie wtedy na siebie spojrzeliśmy.


wszystko czego pragnę, to znalezienie Kogoś, kto będzie ze mną, bez względu na to, jak trudno jest być ze mną.


spójrz mi w oczy i powiedz, że warto było się zakochać.


pomyślałeś kiedyś o mnie? tak bezinteresownie? przynajmniej raz? tak na dobranoc? chciałabym to wiedzieć. cholera, znów mi Cię brakuje.


pojawiłeś się w moim życiu i pokazałeś mi, że potrafię kochać, aż za bardzo.


"Chciała tylko jego oczu i ramion, on patrząc na nią chyba czuł to samo."


Obiecuję, że będę. Zawsze. Tylko daj poczuć, że tego chcesz i potrzebujesz.


zero emocji.


trochę cięższy oddech, trochę szybsze bicie serca, trochę więcej szczęścia.


Nieustanna seria prób i błędów.


Już tylko się znamy – to wszystko


Nie potrafiła oprzeć się urokowi jego oczu, który przeszywał ją i powodował drganie nawet najmniejszej komórki jej ciała.


wieczory, nie lubię wieczorów, zbyt wiele czasu na miliony pustych myśli.


właśnie teraz potrzebuję Cię jak nigdy wcześniej.


zacznijmy czuć to samo.


Spotykam Ciebie znów, patrzysz na mnie i widzisz, że czuje to co Ty, albo któreś z nas się myli.


wybacz, nie potrafię być idealna.


-boję się przyszłości. -w sensie dalekiej czy bliższej? -każdej, bez niego.


zatrzymując dym w płucach patrzę na świat, który trochę się pozmieniał.


Jestem zbyt porywcza. Zbyt często i zbyt szybko się wkurwiam. Nie daję ludziom dojść do słowa, kiedy chcę przekonać ich do swojego zdania. Uspokojenie się trwa u mnie za długo, a obrywa się w tym czasie bliskim mi osobom. Zbyt często pozwalam emocją wziąć górę nade mną.


nigdy nie zapomnę. teraz to już jedyne, co mogę zrobić


uciekanie od problemów to wyścig, którego nigdy nie wygrasz.


miłość to nie szukanie ideałów, tylko akceptowanie niedoskonałości.


Najchętniej to wyrzygałabym ten cały smutek .


Przepraszam, ale ja chyba dzisiaj tak trochę nie żyję .


Największą motywacją do życia, jest świadomość, że gdzieś tam jest ktoś, kto widzi w Tobie więcej niż Ty sam w sobie widzisz. 


 niesamowite uczucie, tęsknota za czyimś głosem, tym jak dobiera słowa i akcentuje konkretne wyrazy.


"Zrozumiałem, że gdy się raz odejdzie, nie ma już prawdziwego powrotu. To dotyczy wszystkich sytuacji tego typu. "


Wiesz, kiedy możesz powiedzieć, że to koniec? Jeśli na myśl o osobie, którą kochasz, boli cię serce. Właśnie wtedy jest najgorzej. Wtedy przegrałeś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz