01 listopada 2013




Dlaczego nie żałuję? Bo każda chwila stworzyła mnie dzisiejszą.

nikt mnie nie szukał. zapomniałam, że jestem ważna tylko wtedy gdy to Wy się gubicie 


bywają takie dni i noce, które zmieniają wszystko. bywają takie rozmowy, które są wstanie wywrócić do góry nogami cały nasz świat. nie możemy ich przewidzieć. nie możemy się na nie przygotować. czyhają gdzieś na nas, zapisane w łańcuchu pozornych przypadków, nieuchronne jak świt po ciemności.


twoje oczy opowiadają historie twojego bólu.


do błędu się nie przyznasz, nie mam na co liczyć.


może być tak pięknie, odstawmy na bok pretensje.


Są momenty w życiu, których nie rozumiesz, ale chcesz by się powtórzyły mimo tego, że ranią.


i pewnie bym zapomniała ,gdyby nie to ,że każda najdrobniejsza rzecz kojarzyła mi się z Tobą.


nie potrzebuję nic więcej poza odrobiną miłości.


A może to na tym polega? Może ty musisz przestać kochać aby jemu zaczęło zależeć


może zmienię zdanie. ale na dzień dzisiejszy chcę zapomnieć.


Nikt nie da rady zająć Twojego miejsca


Ty pewnie nie przejmujesz się tym co było, nie wspominasz, a ja? Ja żyję tymi wspomnieniami. Nie potrafię inaczej. Nie potrafię o Tobie nie myśleć.


Byłeś, jesteś, będziesz – wszystkich, tylko nie mój


i’ll be fine. just not today.


Nie mów mi jak mam żyć, bo nie będziesz za mnie umierać


kiedyś ktoś w końcu doceni to, że jesteś.


zostaw na później wszystko co mówiłaś przed chwilą, tylko patrz i spojrzeniem wyznawaj mi miłość.


Jest wszędzie. W każdej mojej myśli, w każdym wspomnieniu, w każdej chwili


Tęsknię za Tobą, choć nigdy nie byłeś mój i nigdy nie było nas.


Zawsze jest, o co walczyć. Nie zawsze jest jak.


mimo wszystko, naiwnie czekam, lecz nie wiem na co.


Rok temu o tej porze wcale nie było chujowo.


wiem, że kocham i pragnę, ale nic więcej nie zrobię.


Zamykam oczy byś był ze mną.


Już każdy zauważył, że najsłodszy uśmiech mam wtedy kiedy myśle, lub ktoś wspomni o tobie.


Najgorsza z życiowych ról : mieć na ustach uśmiech a w sercu ból .


''Za mało odwagi by czasem wprost coś powiedzieć,
ale ambicja brała górę, by zostawić to dla siebie.''


Jeśli czujesz że musisz, powiedz mi kilka gorzkich słów.


Tyle wspomnień, zapomnieć trudno.


Jest we mnie teraz coś, co w każdej chwili może wybuchnąć łzami.


 Prawda boli tylko raz. Kłamstwo za każdym razem kiedy je wspominamy.


"On zdawał się mocno zauroczyć zawsze kiedy ją mijał starał się patrzeć prosto w oczy szukał kontraktu niekiedy z rozpaczy i wtedy zdał sobie sprawę ile ona dla niego znaczy Ona musiała się zauroczyć ale zawsze odwracała wzrok kiedy patrzył jej w oczy chciała dać mu znaki wyrazić wszystko ale zawsze rezygnowała, kiedy on stał blisko "


Nie ma nic bardziej przygnębiającego, niż bezradność w sprawach, na których nam najbardziej zależy.


Tak nagle się poznali. Tak przypadkowo. Przez przypadek porozmawiali trochę dłużej i dłużej. Tak nagle stali się dla siebie najważniejszymi ludźmi na świecie. Zupełnie przez przypadek.


Spójrz prawdzie w oczy i przyznaj w końcu, że nie jesteś tą samą osobą, którą byłaś rok temu.


Przytul mnie, nie mów nic, tylko bądź.


udzielam korepetycji: jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi.


Niech ktoś mu wreszcie powie, że tylko koło niego mogę oddychać.


Nie jest łatwo patrzeć w oczy, gdy ma się złamane serce.






a myślałam, że nic gorszego nie może mnie już spotkać. Cóż za miłe rozczarowanie.


Może nie umiem być już ani trochę lepsza.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz