27 października 2013

Wszystko się ułoży. Prędzej czy później, będzie dobrze.

Uwielbiam dzień, w którym Cię poznałam.

a właśnie, że będę szczęśliwa.

to przyjaźń? Może lepiej o tym nie mówmy.

Widziałam go, szedł z nią. Wydawał się być szczęśliwy. To dobrze, przecież zawsze chciałam, aby był szczęśliwy.

To kim jesteś, jest niezmiernie ważniejsze, od tego co posiadasz.

Jest taki moment w życiu, kiedy twoje serce przestaje już szalenie bić na jego widok, kiedy już nie potrzebujesz go widzieć każdego dnia, umiesz nareszcie skupić się nie myśląc o nim, potrafisz wyrzucić wszystkie prezenty od niego, zniszczyć wspólne zdjęcia. To zauroczenie znika, a rozum nareszcie powraca do pracy. ale nigdy nie zapomnisz tych pocałunków, nie zgasisz tęsknoty i nigdy, przenigdy nie przestaniesz go tak naprawdę kochać. Nigdy.

 To idź do niego. Powiedz mu, że go kochasz, że chcesz mu rodzić dzieci i przygotowywać chleb z salcesonem do roboty.

A najbardziej denerwuje mnie to że tak bardzo cię chce, a nie mogę mieć.


Kobiety tak mają. Pragną czegoś najmocniej na świecie, a potem uciekają, bo boją się tego złapać. Boją się cierpieć i rozczarowywać. Jeśli chcesz mieć kobietę, to nigdy nie możesz jej zawieść, proste.

''To właśnie chciałem zrobić. Objąć ją, przytulić, pocałować i powiedzieć, że ją kocham.''

rzadko mamy wpływ na to, kto pojawi się w naszym życiu, ale czasem mamy po prostu szczęście.

Oczywiście, że marzę.
Żeby coś się zdarzyło, najpierw trzeba to sobie wymarzyć.

''Dlaczego wciąż nie potrafimy korzystać z życia?
Dlaczego wciąż nam czegoś brakuje?''

Jestem świadoma wszystkiego co robię. Choć później żałuję.

może nie wystarczę, ale będę tuż obok.

Uśmiech to taki prosty sposób, na to, by wszyscy uwierzyli, że z Tobą wszystko w porządku.

oddycham dziś bez Ciebie.

nie odchodź teraz, kiedy jesteś dla mnie wszystkim.

Dzisiaj znów nie pójdę spać tylko jak kiedyś napiszę o tym wszystkim co boli a czego już nie mam. Zapakują w kopertę podpisaną ‚słowa których nigdy nie wypowiedziałam’ i wyrzucę do kosza.

Przytulając Cię, moim największym marzeniem było zatrzymać czas i stać tak w objęciu z Tobą godzinami.

Nigdy wcześniej nie myślałam o nikim innym, jak teraz myślę o Nim.

Mogę kochać tak mocno, że wszystko inne to nic.

kilka słów, które potrafią zmienić tak wiele w życiu na temat innej osoby. w jednym momencie bez wahania mógłbyś powiedzieć, że jest to osoba najbliższa osoba twemu sercu, a po kilku słowach zmienia się w kogoś zupełnie obcego. jeden wielki krok do przodu, kilka mniejszych w tył. tak ciężko wyjść na zero w tym wszystkim.

nie wiem gdzie jestem, dokąd mam iść. wiem tylko jedno – pora na zmiany, wielkie zmiany. w głowie słyszę miliony myśli, które krzyczą i chcą powiedzieć mi dokąd teraz

Po tym można poznać kogoś wyjątkowego. Kiedy można zamknąć ryj i wspólnie sobie pomilczeć.

ostatnio coraz więcej rzeczy wymyka mi się spod kontroli.

szkoda, że nie widzisz, jak bardzo Cię potrzebuje.

nigdy nie przestawajcie wierzyć w marzenia, nigdy nie dajcie sobie wmówić, ze czegoś nie potraficie, człowiek to człowiek, jest w stanie pokonać każdy mur.

oczy to drzwi prowadzące do mojego wnętrza.

I chcę Cie bardzo i nie mogę mieć.

wszystko do nas wraca, wszyscy robimy błędy, ale jeśli je powtarzamy nie możemy mieć do innych pretensji

najgorsze uczucie świata? czuć się źle i kompletnie nie wiedzieć dlaczego.

Tak bardzo mi Cię brak, że nie wiem już co robić.

Gdziekolwiek pójdziesz, cokolwiek zrobisz Ty dobrze wiesz, że moje beztroskie myśli krążą za Tobą.

Całym sercem pragnę go uszczęśliwić. Chciałabym powodować Jego uśmiech i być dla Niego kimś, do kogo będzie miał wracać, za kim będzie tęsknił.

Lubię swoje odbicie. W Jego oczach

Chciałabym podejść do Niego, przytulić całym ciałem. I nie puszczać, i tak być już do końca w Jego ramionach.

Jesteś wszystkim, czego pragnę Wszystkim, czego potrzebuję

To może jeden z Twoich najlepszych dni, albo najgorszych i możesz stracić wszystko lub nic..

Gdybyś tylko wiedział…

Może mogłabym być lepsza. Ale nie jestem

Nie chodzi o to, że czekam na coś co się nie wydarzy. Chodzi o to że nadal w to wierze.

Zaciśnij pięści, będziemy walczyć.

Jesteś powietrzem, którym oddycham. Jesteś miłością,której potrzebuję. Po prostu Cię kocham.

Prawdziwa miłość zawsze milczy: wyrazem prawdy są czyny, nie słowa.

u mnie dobrze, ale z tym też sobie nie radzę.

nie wiedziałam, że umiem kochać tak.

Przyjdź, a opowiem Ci jak reszta świata przestaje dla mnie istnieć, gdy cię widzę.

bo czasem rodzina i przyjaciółki to nie wszystko, bo czasem potrzebuję się miłości.

i trudno mi się przyznać, że to wszystko nagle traci sens, gdy Ciebie nie ma.

Każdy ma taką datę, do której ma sentyment.

Smutne piosenki przypominają to, co stracone.

jeżeli ktoś raz pokochał kogoś zbyt mocno, już nigdy nie zakocha się w nikim innym. nawet jeśli zapomni o kimś dostatecznie, to w głębi duszy będzie pamiętał.

brakuje mi kogoś kto by po prostu był.

Przecież nie ma co czekać, zobacz jak ucieka czas.

Jestem chyba za słaba by powiedzieć Ci ile tak na prawde dla mnie znaczysz, jak bardzo jesteś dla mnie ważny i ile bym dała bym mogła być przy Tobie.

Każda spędzona z Tobą chwila była ważniejsza dla mnie, niż chwila spędzona z kimkolwiek innym.

Kocham Cię, tyle w temacie.

czasem słowo ‚przepraszam’ nie wystarczy aby naprawić to co się zepsuło.

radę, którą dajesz drugiemu, zastosuj również do siebie.

Tak bardzo tęsknię za przeszłością. Mogłabym codziennie cofać czas do tamtych chwil i jestem pewna, że nigdy by mi się nie znudziły. Bo.. no właśnie, czy szczęście może się znudzić?

lubię jak się uśmiecha i lubię jak się śmieje, lubię jak jest maksymalnie szczęśliwy.

patrzyli na siebie z ukrycia z coraz to większą tęsknotą w każdym spojrzeniu.

wszystko po to, by być bliżej Ciebie.

są tacy ludzie, którzy zadali najwięcej bólu, a za którymi spoglądając rano w lustro najbardziej tęsknię.

trudno jest przyznać, że się kogoś potrzebuje.

jeśli ja nie mogę mieć Ciebie, to nikt inny nie będzie miał mnie.

czasami nadchodzą wieczory, gdy wszyscy inni są szczęśliwi, a Ty słuchając smutnej piosenki szukasz sensu życia.

nawet nie wiesz jak bardzo jesteś dla mnie wszystkim.

Obiecuję, że będę. Zawsze. Tylko daj poczuć, że tego chcesz i potrzebujesz.

on nawet nie jest w stanie sobie wyobrazić ile dla mnie znaczy jego uśmiech, spojrzenie, każda wspólna rozmowa, każde spotkanie.

kilka spotkań, kilka objęć, kilka zaczepek, kilka spojrzeń w oczy, kilka rozmów, kilka spędzonych minut. tych kilka rzeczy, które doprowadziły do tego, że się w Tobie zakochałam i nie widzę świata poza Twoją osobą.

tak bardzo bym chciała żebyś był. żebyś tęsknił jak będę za daleko, troszczył się, jak trzeba to martwił, przytulał, całował. żebyś kochał. bezgranicznie, tak jeszcze nikt nigdy nikogo.

w dniu moich urodzin to w sumie mógłbyś się obwiązać czerwoną kokardą i stanąć przed drzwiami do mojego domu.

Doceń to co masz, postaraj rozbudować, bo lepiej coś z życiem zrobić, niż tylko dołować.

Uśmiech i do przodu, no.

I ta euforia, kiedy czułam na sobie Twoje spojrzenie.

Zamykam oczy i wyobrażam sobie co by było, gdybyś stał w tej chwili przy mnie.

nie byłabym sobą, gdybym się do Ciebie nie uśmiechnęła. mimo wszystko.

jedyne co robili to patrzyli na siebie i żadne nie miało odwagi powiedzieć drugiemu, że go kocha.

i tylko twój śmiech daje mi to niesamowite szczęście.

nie przestane kochać , nigdy.

Czasami mam wrażenie,że wszystko o czym pomyśle nigdy się nie spełni.

bo przyjaciel jest zawsze , a nie tylko wtedy gdy może coś mieć z bycia ze mną.

potrzebuję Cię by jutro było lepsze.

nienawidzę słów „inni mają gorzej”, bo każdy, choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata.

Nie wyobrażasz sobie ile razy Twoje imię przechodzi mi przez myśli.

budzisz się w środku nocy, by poprawić poduszkę, ale i tak myślisz o nim.

wiesz, kiedy cię zobaczyłam po raz pierwszy nie wiedziałam, że będę Cię tak kochać.

i nawet nie wiesz co odczuwam, gdy spoglądasz mi w oczy.

To nie piosenki sprawiają, że płaczesz, tylko ludzie i rzeczy które od razu przypominają Ci się, gdy je słyszysz.

W życiu napotykamy wielu ludzi. Tych dobrych i tych złych. Tych, którzy kochają nas i tych w których zakochujemy się my sami. Każdy z nich zostawia w naszej pamięci małą garstkę wspomnień. Każdy zabiera ze sobą kawałek naszego serca.

Czasem marnujemy zbyt dużo czasu na myślenie o kimś , kto nie pomyślał o nas nawet przez sekundę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz