26 listopada 2013


Normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a jednak coś wyjątkowego.


Są ludzie, z którymi od pierwszej chwili znajdujesz wspólny język. A potem bez względu na upływ czasu, dzielące was kilometry albo dni milczenia wystarczy, jedno spojrzenie i znów rozumiecie się bez słów. 


w zasadzie chciałabym żebyś mnie potrzebował, wiesz? 



Myślę, że gdy pierwszy raz go ujrzałam, jakaś cząstka mnie wiedziała co może się wydarzyć. I naprawdę, nie chodzi tutaj o jego słowa, czy czyny. Chodzi o uczucie, które pojawiło się razem z nim. Szalonym wydaje się fakt, że nie mogę być pewna czy kiedykolwiek poczuję coś podobnego. 



Odwaga i szczerość wysiadają,kiedy przychodzi taki moment, w którym chcesz wyznać komuś swoje uczucia 


Każdy błysk w jego oczach wywołał u niej gęsią skórkę. Jego spojrzenie hipnotyzowało, a ton jego głosu był niczym ulubiona piosenka, którą chciała nagrać na płytę i odtwarzać bez końca. 


Jestem ciekawa, co on o mnie mówi, co myśli i co czuje.


Tak silne uczucie nie znika w jednej chwili, nie rozwiewa się w ciągu jednego dnia, nie umiera tak nagle, bo to by oznaczało, że właściwie nigdy nie istniało.



Uwielbiam gdy patrzymy się w nasze oczy i nagle pojawia się ten uśmiech, który pokochałam od razu.


Już któryś raz staram się pozbierać, wtedy znów przychodzi fala, która wszystko mi zabiera.


Każdy chyba z nas przeżył coś, co nie powinno mieć nigdy miejsca.


Niektóre rzeczy i miejsca nie będą już nigdy takie same. Zabrakło w nich osób, które nadawały im wyjątkowego znaczenia.


Nie ma nic bardziej przygnębiającego, niż bezradność w sprawach, na których nam najbardziej zależy.


Na ilu ludziach muszę się zawieść, żeby zrozumieć, że nie warto się nimi przejmować?


tego co mam w głowie nie da się już naprawić


oddałabym za Ciebie wszystko.

"Prawdziwe szczęście docenia się wtedy, gdy spojrzy się wstecz i jeszcze raz odczuje minione chwile."


Nic nie dzieje się przypadkiem.


Zawodzą nas tylko ludzie , wobec których mamy jakieś oczekiwania.


Kiedyś myślałam, że tęsknota jest miłością. Teraz wiem, że miłość jest wieczną tęsknotą.


bronię się przed tym uczuciem, ale On i tak jest w każdym śnie.


lubię komplikować swoje życie, uzależniając się od tego dupka, wypisując stek bzdur tutaj, słuchając dołujących kawałków, paląc ponad normę, wkurzając się na byle co. a przecież można łatwiej, tylko dlaczego wolę inaczej?


Może cierpię, ale pamiętaj, że nie żałuje ani momentu.


Biorąc głęboki oddech, zastanawiam się, jaki jest sens, aby komukolwiek zaufać na tym świecie. O ile łatwiej by mi było, gdyby na nikim mi nie zależało.


Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.


i na zawsze pozostanie w sercu ból, a w duszy rozczarowanie.


Jeśli kogoś nie lubisz, to nawet sposób, w jaki trzyma łyżeczkę doprowadzi Cię do szału. Ale jeśli ktoś, kogo darzysz sympatią wywróci Ci na kolana cały talerz jedzenia, nawet nie zwrócisz na to uwagi.


najgorzej kiedy sama nie wiesz co czujesz.


Nie zakochała się w chłopaku z plakatu, ze snu, czy z własnej wyobraźni. Zakochała się w chłopaku, który istnieje, ale to też było bez sensu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz