24 listopada 2013

Przepraszam, że się zmieniłam. Przepraszam, że tak musiało być. Ale nigdy nie przeproszę za to kim jestem.


Jeśli ci na mnie nie zależy, to mi na tobie nie powinno zależeć tym bardziej.


Zbyt dużo tracimy myśląc nad tym co powiedzą inni.


Fajnie jest mieć miejsce, na które na sam widok pojawia się uśmiech.


„Jeżeli ktoś się nie cieszy z Twojej obecności, to zrób tak, aby ją zaczął doceniać.”


Kłamiemy tylko dlatego, bo myślimy, że będzie lepiej.


Coś przychodzi, aby coś się skończyło.


Co za noc! Noc cierpienia dla wszystkich.



"And I will swallow my pride.
You're the one that I love.
And I'm saying goodbye."



Ostatnio coraz bardziej zaczyna dochodzić do mnie fakt, że nie ma sensu marnować na kogoś czasu, kiedy ten ktoś nie ma go dla mnie.


Nie cierpię się kłócić bo wtedy oddalamy się od siebie. Jednak wtedy uświadamiamy sobie ile dla siebie znaczymy.


Od momentu, gdy go spotkałam – wszystko się zmieniło.




I’m fine, thanks.



Z dnia na dzień coraz bardziej zapominamy o siebie. Przykre, wiem.


Miało być dobrze. No właśnie – miało.

Nie chce iść spać. Nie zależy mi już na tym, aby jutro wstać wcześnie i zobaczyć jego twarz. Nie zależy mi nawet na tym, aby z nim pogadać. Po prostu nie zależy.


Ludzie pojawiają się w naszym życiu na zawsze, a niektórzy tylko na chwilę.


Ludzie się zmieniają, wspomnienia zostają.


Wystarczy czasami tylko jedno przytulenie od właściwej osoby, aby resztę dnia przechodzić z uśmiechem na twarzy.


Daj spokój, nic nie mów. Twoja sama obecność powoduję, że jestem szczęśliwa.


Jesteś wszystkim, czego potrzebuję, a nawet więcej.


Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.


Tęsknota sprawia, że nawet na zdjęciu, na którym wyszedł beznadziejnie, widzę najprzystojniejszego faceta na świecie.


Coś czuję, że dzisiaj jest idealna noc aby zakochać się w sobie jeszcze raz.


Tak, jestem zazdrosna o każdą  podejrzaną dziewczynę, która do niego zagada, zaczepi go, doprowadzi do wspólnych wygłupów, powie coś słodkiego jak np. zdrobni jego imię, zacznie się mu podlizywać, będzie nękać go smsami czy zaczepkami na fejsie, będzie starała się spędzać z nim dużo czasu i tym będzie dążyć do wyprowadzenia mnie z równowagi. Nie polecam. Bywam naprawdę niebezpieczna.


Jest wielu ludzi, którzy wymawiają moje imię. Ale jest tylko jedna osoba, która robi to w cholernie specjalny sposób.


Po prostu bądź blisko. Naprawdę, to wystarcza.


- Nie jesteś tą osobą za którą podają Cie inni. Jesteś kimś innym…
- Kim?
- Moją słabością.


Tęsknota jest nawet fajna, ale jeśli jest ona z wzajemnością i z wiedzą, że następnego dnia zobaczysz ukochaną osobę.


Strata pozostaje w człowieku. Ból jedynie się zaciera.


Myślami już przestałam błądzić wokół jego osoby. Zajmuję się tym co jest teraz.


”Zakochujesz się w nim, mimo tego, że wiesz, że nie powinnaś. Jednak robisz to, nie zważając na resztę.”


Uśmiechnij się – dla niektórych twój uśmiech może znaczyć naprawdę wiele.


Uwielbiam patrzeć w jego oczy.


Plotki? Nie przejmuję się nimi. Mam gdzieś co mówią o mnie ludzie, którzy nigdy ze mną nie rozmawiali, bo ci co powinni – znają o mnie prawdę.


Zmarnujmy trochę czasu razem.


Kocham Twój uśmiech, uwielbiam Twój zapach, pociąga mnie Twój dotyk i podążam za Twoim spojrzeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz