29 listopada 2013

Tęsknisz za nim jednocześnie wiedząc że nie powinnaś . 


Kochać jest łatwo, gdy wszystko się układa, a prawdziwy test nadchodzi, gdy coś zaczyna się psuć.



Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi, których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Ci pomóc, zranić Cię, pokochać, opuścić i sprawić, że staniesz się osobą, którą masz się stać. 



Ci, których raz pokochaliśmy, zostają z nami na zawsze. 



Znów mi się śniłeś. Obudziłam się taka roztrzęsiona, że odechciało mi się wstać z łóżka. Nie mam już siły na to wszystko. Mam dość rozmyślania o Tobie. To jest jakaś obsesja, co Ty ze mną zrobiłeś ?



A przecież tak bardzo chcę Ci oznajmić, że ledwo bez Ciebie oddycham. 



Bo tak na prawdę nikogo nie obchodzi przez co przeszedłeś. I nikt nie chce wiedzieć jak dużo w życiu przecierpiałeś.



nie mogę się zdecydować, czy powinnam dać sobie już spokój, czy może zacząć działać.



Masz to coś, co wytrąca mnie z równowagi.


Staraj się docenić, za nim stracisz


Przyjdź, a opowiem Ci jak reszta świata przestaje dla mnie istnieć gdy Cię widzę. 


Wszystko się kończy, wszystko przemija. Jedyne co zostaje to w pamięci wspomnienia.


Najtrudniej jest się uleczyć z miłości, która przyszła nagle.



„Trzeba coś stracić by to docenić
Żeby odzyskać – trzeba się zmienić.”



Wspominasz to co było, wznosisz się w powietrzu. Chciałbyś cofnąć czas, po to by dzisiaj nic nie czuć…




Zaczynamy siebie nienawidzić, gdy ktoś przestaje nas kochać.




Może jutro zniknę? – tego nie wiem, bo w tej sekundzie jestem. O jutrze nie myślę.



To uczucie kiedy chcesz o kimś zapomnieć … Ale kiedy próbujesz, uświadamiasz sobie jak bardzo Ci zależało na tej osobie i po prostu nie umiesz.



Idź i walcz. Nie wierz obietnicom, złam wszystkie zasady. A kiedy będzie Ci ciężko, a będzie – nie poddawaj się.



To koniec. Zabiliśmy w sobie wszystko. To koniec, mogliśmy więcej. Przykro


Tak, tak wiem, że jestem cholernie trudnym człowiekiem.



Przyjaciel doda Ci otuchy poprzez „będzie dobrze”. Najlepszy tylko Cię opieprzy, kopnie w tyłek i uświadomi Ci Twoją wartość.


Moje szczęście ktoś nazwał jego imieniem.



Nieważne jak byłoby źle, jakie miałbyś problemy – pamiętaj, że prędzej czy później, wszystko odwróci się przeciwko i będzie lepiej, niż kiedykolwiek byś sobie pomyślał, że mogłoby tak być.



Zawsze po burzy wychodzi słońce.


Przytul mnie tak, jakby zaraz miał się skończyć świat.



Najpiękniejszym życiowym doświadczeniem jest widok uśmiechu ukochanej osoby i wiedza, że ten uśmiech pojawił się właśnie z Twojego powodu.



- Are You happy ?
- Yea. I’m so fucking happy.



Popatrz jak wszystko szybko się zmienia, bo coś jest, a później tego nie ma.



Co czuję? Nic nie czuję.. We wszystkim dostrzegam tylko tę cholerną pustkę, która obezwładnia mnie całkowicie…



Po prostu zostań tu ze mną. Dzisiejszej nocy tylko tyle potrzebuję.



W środku nocy wspomnienia bolą najbardziej.



zawsze będziesz miał to coś, czego nie ma nikt inny.



W uczuciach nie ma czegoś takiego jak zwątpienie. Kochasz albo nie.



Razem tak wiele choć obiektywnie prawie wcale, ale piękna była każda chwila spędzona razem.



gdy Cię zobaczyłam już po raz pierwszy, wiedziałam że między nami będzie kiedyś jakieś dziwne, bardzo dziwne uczucie i ktoś na tym ucierpi.



podobno wszystko będzie dobrze. ale jeszcze nie dziś.



Co było w Nim takiego, że ona nie chciała nikogo więcej?


byłam inteligentną dziewczynką, dopóki się nie zakochałam.


sto powodów by uciec. milion, by nie wrócić.


perfekcyjnie udajemy, że nie patrzymy na siebie.



Nawet nie wiesz, jak bardzo chciałabym dzielić z Tobą życie, planować przyszłość, spędzać każdy dzień w Twoim towarzystwie. Jak bardzo chciałabym, byś od czasu do czasu, chwycił mnie za rękę. Tak chociaż czasem powiedział "kochanie, będzie dobrze" i żebyś naprawdę w to wierzył, wierzył, że temu podołam, dam sobie radę. Aby nawet raz w tygodniu móc Cię pocałować wiedząc, że Twoje usta należą tylko do mnie. Żebyś chociaż raz na jakiś czas powiedział, że mnie kochasz. Żebyś czasami wybierał spotkanie ze mną, a nie imprezę z kumplami. A kiedy zbudzę się w nocy, czuć bliskość twojego ciała, a rankiem patrzeć na Ciebie, jak jeszcze śpisz. Czy naprawdę to aż tak wiele?



nie wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia, ale kiedy zobaczyłam Cię poczułam jak miękną mi nogi i serce przyśpiesza.



uśmiecham się tylko po to, by nie płakać.



I to jest błąd że czuje do ciebie tą cholerną słabość.



są takie oczy, których nigdy nie zapomnisz.



Przyglądam Ci się, analizując każdy fragment Twojego ciała. Chcę zapamiętać jak najwięcej szczegółów, a mimo to wiem, że będę tego żałować. Podczas bezsennych nocy przypomnę sobie Twoje włosy, uśmiech, sposób poruszania się. Będę widzieć przed oczyma wszystkie te sytuacje, które nigdy się nie wydarzą. To w przyszłości sprawi, że zacznę kojarzyć Cię jedynie z bólem i nocami bez minuty snu. 



Wiedziałam, kiedy spojrzałam w jego oczy, że On będzie moim problemem. 



nie będą nigdy razem , choć myślą o sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz