28 lipca 2012

Opisy



Miłość poprostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Poprostu kochaj.


Kochać kogoś to być jedną osobą, ktora widzi cud niewidoczny dla innych.


W snach i w miłości nie ma nic niemożliwego.


Żaden sznur ani lina nie potrafią przyciągnąć z taka siłą ani wiązać tak mocno, jak jedna nić miłości.


Kropla miłości znaczy więcej niż ocean pełen wody.


Miłość to uczucie piękne jest.Wielu szuka nie znajduje, a przecież czasami tak blisko jest.


Życie bez miłości nie daj radości.Miłość daje przeżycia zwłaszcza te najważniejsze dla życia.


Miłość bywa najboleśniejszym szczęściem jakiego można doświadczyć.


Jedynie prawdziwa miłość warta jest największych poświeceń ze strony zakochanych.


Miłość jest jak kryształ- rozbijesz nie złożysz.


Kochaj żeby żyć i żyj żeby kochać!.


Miłość...proste słowo. Ale w nim ukryty jest cały romans życia.


Cisza...słychać tylko bicie naszych serc.
nagle poczuła że uwielbia go inaczej niż kiedykolwiek..

Mimo, że "ich" już nie było - oboje kochali.

' A Ty? Ile już razy powtarzałaś: tak, wszystko w porządku. W czasie, gdy serce pękało na pół? '

Niektóre dziewczyny są jak paczka Ley'sów- do połowy puste.

Przy Tobie każdy szasta inteligencją...

Miłość jest jak wiatr przychodzi i odchodzi, lecz żadna prognoza pogody nie powie nam, kiedy przyjdzie czy odejdzie

-Bądź moim przeciwieństwem
-Ale dlaczego.?
-Bo przeciwieństwa się przyciągają :D

Jeżeli myślisz, że jestem dziewczynką na pocieszenie, do której można przylecieć kiedy życie kopnie cie w dupę, to wybacz. Ja na ciebie kurwa czekać nie będę!

Głupia, niedoświadczona, a przede wszystkim naiwna, bo myślała, że pod jego spojrzeniami kryje się afekt miłosny...

Czekam tylko na tą chwilę, kiedy będę rozmawiała z kolegą a ty podejdziesz, obejmiesz mnie w talii i powiesz 'hej co to ma być?! Ona jest moja!'

-Mam dla ciebie 2 wiadomości.
-To najpierw tą dobrą poproszę.
-Yyy... kocham Cię.
-A ta zła?
-Identyczna jak ta pierwsz.

Chciałabym tak mocno złapać szczęście do rąk i wrzasnąć mu prosto w twarz 'gdzie kurwa się podziewasz przez całe moje życie'?

Powiedz, że choć przez chwile tęsknisz za mną.
Że są takie momenty, w których brakuje Ci mnie, że są taki dni, w których oddałbyś za mnie życie i powiedz, że kiedyś pokochasz mnie tak jak ja kocham Ciebie. No cholera powiedz to!

Jedna wiadomość...
Jedna głupia wiadomość z tego numeru gg, a ja chodzę resztę dnia z mega uśmiechem na twarzy...

Chciałabym mieć takiego, który powiedziałby  "będę z Tobą już zawsze", ale to nie wszystko...
Chciałabym mieć takiego, który dotrzymałby obietnicy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz