28 lipca 2012

opisy


Nie pytaj co mam w głowie , sama się tego boję.

Czy kierujesz się sercem czy rozumem zawsze myślisz o tym frajerze .

Alkohol daje tylko iluzję szczęścia.

Chciałabym zobaczyć Twoją minę, na wieść o tym, że nie żyję.

Pierwszy raz rzuciłeś puste `przepraszam`. ale zastanów się. czy umiesz określić za co te przeprosiny? szczerze - wątpię.

Dopóki jest oline nie mogę iść spać.

Pocięła się kapslem z Tymbarka z napisem ` Powiesz co czujesz ` 
.
Nie jestem Julią i nie szukam frajera na białym koniu z kupą kasy. wystarczysz mi ty z tym swoim powalającym uśmiechem i wielką chęcią do życia.

Powiedz coś. Cokolwiek. Na przykład to, że mnie kochasz.

Dzisiejsza "Śpiąca Królewna", nie miałaby po co się budzić.

Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie warto.

Są idealną parą. on kłamie, a ona wierzy.

  - Ej, kochanie, podaj mi swój adres.
- Jasne, www.jestemzajęta.kochammojegochłopaka.pl

będzie tak , że cholernie mi zależy, a powiem że mam wyjebane.

czasem lepiej odpuścić, jeśli sprawa o którą walczysz przestaje mieć sens.

jeśli wmawiasz sobie, że Ci nie zależy, to powodzenia.

i rzuciła zapałki z myślą, że po kolana stoi w benzynie.

Ciągłe wystukiwanie sms o treści WRÓĆ i ciągłe naciskanie czerwonej słuchawki.

Będę się uśmiechała w taki sposób, że niczego bardziej w życiu nie będziesz chciał oglądać.

Czas wyrzucić z pamięci Twoje rzucone na wiatr słowa, niespełnione obietnice i masę przykrych wspomnień z Twoim wizerunkiem.

I na skrawku papieru wyznała mu miłość, a łzy na papierze zapieczętowały jej istnienie..

Zdarzają się takie chwile kiedy kompletnie nie mam weny do życia.


Czasu cofnąć się nie da dlaczego to wszystko musiało się tak pojebać? Wiem, mam trudny charakter, żałuję tego..

Wiesz ile dla pijaka znaczy alkohol? on nie może żyć bez niego. ty znaczysz dla mnie jeszcze więcej.

Dlaczego w realnym życiu nie zrobisz tego, co Ci się śni każdej nocy ?

 Mimo wszystkich błędów, nie cofnęłabym czasu. Wszyscy ludzie, których spotkałam są jakąś cząstką mnie. Gdybym zmieniła przeszłość, nie byłabym sobą.

Najprościej powiedzieć " nie dam rady " i sobie odpuścić .Ale ja nie poddam się bez walki . Miłość ma swoją cenę ...

nigdy nie byłam dobra z matematyki. może dlatego nie potrafiłam dodać siebie do Ciebie.

   nie mam do Ciebie żalu, ale mam ochotę Cię zabić, kurwa.

Dlaczego zawsze, gdy najbardziej potrzebujesz kogoś, by posiedział z Tobą w milczeniu, posłuchał Twojego użalania się nad życiem i otarł Twoje łzy - jego nie ma. Zastajesz tylko Ty i 4 puste ściany, które tak dobrze Ciebie znają.. jak nikt inny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz